Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@05:33:55 GMT

آبگرفتگی ۵۰۰ واحد مسکونی در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۶۳۷

آبگرفتگی ۵۰۰ واحد مسکونی در ماهشهر

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن بیرانوند اظهار داشت: تیم‌های ارزیابی، برآورد خسارت به منازل مسکونی را از امروز آغاز کرده‌اند که نتایج این بررسی‌ها تا ۲ روز آینده مشخص می‌شود و می‌توان آمار دقیقی از میزان خسارت را اعلام کرد.

وی با اشاره به بارندگی شدید در ماهشهر افزود: دیروز ۱۷۰ میلیمتر بارندگی در مدت سه تا چهار ساعت در ماهشهر رخ داد که باعث شد حجم زیادی رواناب بیش از چهار میلیون مترمکعب وارد شهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند با بیان اینکه شهرک شهید چمران و بندرامام دچار آبگرفتگی شدند، اضافه کرد: تخلیه آب از شهرک شهید چمران در حال انجام است که میزان آبگرفتگی در این منطقه کاهش یافته و احتمالا تا یکی دو ساعت دیگر آب‌های سطحی کاملا تخلیه می‌شود.

وی همچنین گفت: آبگرفتگی در بندرامام هنوز در برخی مناطق وجود دارد و با توجه به حجم بالای آب و همطراز شدن آب سطحی و محل تخلیه آن در خارج از شهر، با دشواری‌هایی مواجه هستیم، به همین دلیل چندین پمپ ثابت و سیار اضافه شده و امیدواریم تا امسب بتوانیم بخش زیادی از آب در بندرامام را تخلیه کنیم.

 بیشترین بارندگی دیروز در خوزستان در ماهشهر رخ داده است. در این بارندگی شهرهای اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامهرمز، رامشیر، ماهشهر و ایذه شاهد آبگرفتگی شدید بودند که واکنش کاربران فضای مجازی و انتقاد شهروندان را نیز در پی داشته است.

کد خبر 569109 برچسب‌ها استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد