Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی سیار و میلاد عرفان پور در پی شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان شعری سروده اند.

تا از نور ما، گشتند سرگردان
شمعی دیگر را، کشتند نامردان
مظلومش کشتند، مانند مولا
گمنامش کشتند، گمنام… یا زهرا
ای فخر ایران، سرباز جانان
ما با تو هستیم، بر عهد و پیمان
عصر دلتنگ جمعه، چه غروب غریبی
طرف قتلگاهش، می‌وزد عطر سیبی
ای جوانان بیایید، خفته در خون حبیبی
دیگر با دشمن، حرفی نمانده
اذن میدان ده، لبیک فرمانده!
***
آتشفشان است، خون شهیدان
لبریز خشمیم، مردان میدان
در رگهای ما، شور پیکار است
تکلیف دشمن، با ذوالفقار است
علم انتقامش، به کف غیرت ماست
پی خونخواهی او، همه ملت ماست
بنگر خصم نامرد! که دگر نوبت ماست
دیگر با دشمن، حرفی نمانده
اذن میدان ده، لبیک فرمانده!
***
اشکیم و باران، خشمیم و طوفان
رودیم و بی تاب، خونیم و جوشان
در سوز و سازیم، با شیب الخضیب
نصر من الله، و فتح قریب
به هوای شهادت، نفسی تازه کردیم
همه سرباز عشقیم، همه فریاد دردیم
همه شمشیر تشنه، همه شور نبردیم
دیگر با دشمن، حرفی نمانده
اذن میدان ده، لبیک فرمانده

کد خبر 5084569 مصطفی وثوق کیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده محمدمهدی سیار محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کتاب کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا تازه های نشر عبدالحسین خسروپناه رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان معرفی کتاب ادبیات جهان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تجدید چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال بامداد امروز وارد تهران شد تا در روزهای باقی مانده تا برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها تمرینات تیم ملی با هدایت او پیگیری شود.

پائز پس از ورود به تهران در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر 6087310 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • عزت ایران با ایمان