Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@17:08:17 GMT

محکومیت ۳۲ سردفتر و دفتریار به انفصال دائم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۷۵۶

آفتاب‌‌نیوز :

ذبیح الله خدائیان، در جلسه شورای عالی مسئولان قضائی با ارائه گزارشی از عملکرد یک‎ساله این سازمان، از رشد ۱۰۸ درصدی ثبت اختراعات در کشور طی ۷ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۶۹۲ اختراع در کشورمان ثبت شده است.

وی همچنین درباره اجرای طرح کاداستر در کشور از تثبیت حدود ۳۱ میلیون هکتار از اراضی دولتی و مردم در این طرح طی ۸ ماه اخیر خبر داد و گفت که آمار ثبت اراضی ملی در این مدت، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۴۱۷ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدائیان تصریح کرد: در چهار دهه اخیر ۲۴ میلیون هکتار از اراضی کشور تثبیت شده بود، اما ظرف ۱۷ ماه اخیر و در اجرای طرح کاداستر ۴۱ میلیون هکتار از اراضی تثبیت شده است که می‌توان گفت کارهایی که در یک‎سال و نیم اخیر در این حوزه انجام شده، با کارهای انجام شده در ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند.

وی با اشاره به برخورد با تخلفات در حوزه ثبت تاکید کرد: در هفت ماهه سالجاری، تعداد ۱۷۶ نفر از کارکنان متخلف به انحاء مختلف به صورت دائم (اخراج یا بازنشستگی) یا موقت (انفصال موقت یا آماده به خدمت)، محکوم به قطع همکاری با سازمان شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجه ۱۷۵ درصدی دارد.

خدائیان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص سالم سازی حوزه سر دفتران گفت: در هفت ماهه سالجاری، تعداد ۳۲ نفر از سردفتران و دفتریاران به انفصال دائم و سلب صلاحیت از شغل سردفتری یا دفتریاری محکوم شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۳ درصد افزایش و نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، افزایش ۱۶۷ درصدی دارد.

وی همچنین از تعلیق ۳۹ نفر، انفصال موقت ۲۳۶ نفر و بازنشستگی ۴۶ نفر از سردفتران و دفتریاران خبر داد و با اشاره به صدور ۱۷۹۰ فقره کیفرخواست برای سردفتران و دفتریاران گفت که این رقم با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردفتر دفتریار نسبت به مدت مشابه سال سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال۱۴۰۲، یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مجتبی نظری با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود ۲ میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

نظری با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کردیم.

وی با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

نظری در مورد فعالیت های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقای توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش  برون سپاری به شرکت  ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار شالیزار آمل
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳