Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم مقابل پیکان برنده شویم.

خبرگزاری میزان - صمد مرفاوی، مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*شهادت دکتر فخری‌زاده را به ملت ایران و خانواده محترم وی تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پیکان تیم خوبی است که در این چند هفته نتایج خوبی گرفته و همین مسئله کار ما را سخت می‌کند.

*بازی خیلی سخت است، ولی می‌توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم. البته در این چند روز به خاطر شرایط آب و هوا تمرینات چندان زیادی نداشتیم، ولی بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم برنده شویم.

*یزدانی، دیاباته و اسماعیلی را در بازی فردا حضور ندارند. امیدوارم آنها هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاوردند و به تمرینات برگردند.

*ما تمام بازیکنانمان را می‌شناسیم و با توجه به شرایط حریف و تمرینات ترکیب تیم را انتخاب می‌کنیم.

*چند بازیکن ما کرونا داشتند و از شرایط آرمانی دور بودند. طبیعتا وقتی بازیکن بعد از بیماری بر می‌گردد در شرایط آماده نیست.

*مطمئنا بازیکنان استقلال با تمام وجودشان بازی خواهند کرد. هر بازیکنی هم به ما در تمرینات اضافه شود اگر خوب باشد در ترکیب قرار می‌گیرد.

*در راس کادرفنی فکری حضور دارد و بقیه با او همکاری می‌کنند. جایی که لازم باشد با او همفکری می‌شود، ولی تصمیم‌های نهایی را سرمربی تیم می‌گیرد.

*توصیه من به همه مربیان، به خصوص مربیان جوانی که الان وارد کار شده‌اند این است که دانش و علم خود را بالا ببرند که بتوانند تیمشان را خوب هدایت کنند.

*اینکه بخواهیم مسائل روانی را به وجود بیاوریم و حریف را خراب کنیم کار پسندیده‌ای نیست و از نظر اخلاقی هم شایسته نخواهد بود.

*اگر کیفیت چمن خوب باشد طبیعتا شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اعتراض باشگاه استقلال به انتخاب ورزشگاه شهدای شهرقدس برای دیدار با پیکان

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پیکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال