Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارغ‌التحصیلان ایرانی آمریکا و کانادا با صدور بیانیه‌ای نوشتند: شهید فخری زاده در فرهنگ متعالی شیعی پرورش یافته بود تا با تبعیت از ولایت فقیه زمان نمونه بارزی از تفکر «ما می‌توانیم» باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهید فخری زاده در فرهنگ متعالی شیعی پرورش یافته بود تا با تبعیت از ولایت فقیه زمان نمونه بارزی از تفکر "ما می‌توانیم" باشد و شهادتش برای ابد گواهی محکم بر ابطال اعتماد نامعقول به دنیای استکباری غرب در تاریخ باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا " احزاب ۲۳ "
مبارزه با استکبار جهانی و جهاد در مسیر محو و نابودی رژیم صهیونیستی از جمله آرمان‌های والای امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در جهان و بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران است که بحق ولایت امر مسلمین، ملت سلحشور ایران، مجاهدان محور مقاومت و همه آزادیخواهان گیتی آن را تنها راه نجات کشور‌های منطقه و جهان از تحمل هر گونه ظلم و ستم و بیداد عالمگیر دانسته، تحقق آنرا سرلوحه زندگی مادی خود قرار داده و شهادت در این راه را اعلا درجه رشد و بالندگی یک انسان مبارز می‌شمارند.   در این مسیر و در عصر جمعه هفتم آذر ۱۳۹۹ روح بلند ابر مردی از قهرمانان سترگ و مبارز این سرزمین با شهادت در جوار حق آرام گرفت که فخر فرهنگ ناب محمدی در طریق جهاد و مبارزه از منظر رشد و توسعه علم و فناوری در ابعادی نوین برای این سرزمین محسوب می‌شود و به همین دلیل دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب اسلامی و ایران انقلابی نمی‌توانستند وجود و حضورش را تاب بیاورند و سال‌های متمادی بود که با کینه‌ای کهنه و روشی هند جگرخوار گونه بدنبال شهادتش بودند.
شهید محسن فخری زاده عمری را در مبارزه علیه دشمنان کیان این مرز و بوم سپری کرد بگونه‌ای که در عنفوان جوانی قدم در راه جهاد فی سبیل الله و دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی در رویارویی با گروهک‌های ملحد و تجزیه طلب در کردستان گذاشت و سپس به دفاع از سرزمین اسلامی در مقابله با تجاوز حزب بعث عراق پرداخت و سرانجام در اواخر جنگ تحمیلی برای تداوم دفاع از ارزش‌های اعتقادی پا به عرصه جهاد علم و فناوری نهاد و برای تحقق آرمان‌های امام و رهبری در این زمینه تا لحظه شهادت دمی آرام نگرفت و براستی از مصادیق صدیق " إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ " گشت، چرا که برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی به یاری دین خدا برخواست و حق تعالی نیز او را در عروج به مقام والای شهید ممتاز علم و فناوری یاری نمود تا اینکه فخرالشهدای مبارزه جهاد پرتنش فناوری هسته‌ای و دفاعی گردید.   با استناد به دلایل کینه توزانه دشمنانش و شهادت دوستان و نزدیکانش و گواهی آثار پر خیر و برکتش، شهید فخری زاده انسانی مومن، عارف، متوکل، مصمم، مقاوم، صبور، پیگیر، پرتلاش، پرثمر و چند بعدی محسوب می‌گشت که در فرهنگ متعالی شیعی پرورش یافته بود تا با تبعیت از ولایت فقیه زمان نمونه بارزی از تفکر "ما می‌توانیم" باشد و زندگیش حجتی بر راه بی‌ثمر غرب‌گرایان گردد و در نهایت شهادتش برای ابد گواهی محکم بر ابطال اعتماد نامعقول به دنیای استکباری غرب در تاریخ باقی بماند.
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی به پیشگاه، ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت امر مسلمین و ملت شریف ایران، مفتخر است وی را به عنوان الگویی شاخص و متمایز برای جوانان مبارز و آرمان‌گرای کشور‌های اسلامی بصورت عام و محور مقاومت بطور خاص معرفی نماید. باشد تا افزون‌بر انتقام خون پاکش، راهش پربارتر و موثرتر توسط جوانان غیور و مبارز دنبال گشته و تداوم پیدا کند.
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید فخری زاده دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به شرایط رطوبتی و وضعیت دمای مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد گندم به دلیل بارش‌های اخیر در این استان، بر ضرورت پایش مزارع گندم و مبارزه به موقع با این بیماری تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور با اشاره به نشانه‌های این بیماری که به صورت پودر زرد رنگ بر روی برگ‌های گیاه قابل مشاهده است، پایش به موقع مزارع گندم و سمپاشی مناطق آلوده را مهمترین اقدام برای پیشگیری از گسترش این بیماری دانست.

وی افزود: در شمال غرب و غرب استان فارس به دلیل رطوبت و شرایط محیطی مناسب برای رشد و تکثیر این بیماری، اقدام به رصد و کانون کوبی مناطق آلوده شده و خوشبختانه خسارتی به مزارع وارد نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه این بیماری قارچی می‌تواند باعث کاهش عملکرد در مزارع گندم باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌های اخیر توانسته تنش رطوبتی که مزارع گندم با آن مواجه بودند را کم کند اقدام به موقع نسبت به مبارزه با این بیماری بسیار با اهمیت است. 

مجتبی دهقان‌پور بیان کرد: همکاران ما در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در خدمت کشاورزان عزیز استان فارس هستند و سم مورد نیاز نیز در تمامی فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی به اندازه کافی مهیا است.

انتهای پیام/442/

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • از سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار