Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@15:59:06 GMT

بازداشت ۱۰ وکیل و کارچاق کن در حوزه دیوان عدالت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۸۳۷

بازداشت ۱۰ وکیل و کارچاق کن در حوزه دیوان عدالت

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام عبداللهی، در جلسه شورای مسئولان عالی قضائی به ارائه گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر برای مقابله با کارچاق کنی و اعمال نفوذ وکلای فاسد در دستگاه قضا پرداخت و اعلام کرد: اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری ۱۰ نفر وکیل و کارچاق کن، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ نفر وکیل، کارچاق کن و کلاهبردار و در استان قم نیز ۳ نفر از وکلا و کارکنان دستگاه قضا بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات این مرکز برای شناسایی و مقابله با منافذی که این نوع افراد بواسطه آن به دنبال فساد و تخریب دستگاه قضائی هستند، ادامه خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: دیوان عدالت وکیل کارچاق کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستا‌های تابعه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با همکاری عوامل اداره برق در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد ۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون اعلام کرده‌اند بیان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، لذا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصا پیشگیری از اختلال در شبکه برق‌رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش در نور دستگیر شد
  • دستور دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل در خصوص قحطی غزه
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه