Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست آنلاین مسئولان فیفا با دبیرکل و رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست آنلاین مسئولان فیفا با فدراسیون فوتبال با محوریت توسعه با حضور دبیرکل و رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که با حضور مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون برگزار شد، پیرامون هماهنگی میان فیفا و فدراسیون فوتبال در حوزه تیم‌های بزرگسال، بانوان، کمیته آموزش، گرس روتز، فوتسال و فوتبال ساحلی تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوها و برگزاری بازی‌های دوستانه تیم های ملی، مسابقات لیگ های آماتور و حرفه‌ای در بخش بانوان و آقایان، فوتبال ساحلی و فوتسال و همچنین مقوله‌های مربط با مدرسان و برپایی دوره‌های آموزشی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نشست آنلاین توضیحاتی پیرامون برنامه‌های توسعه ای فوتبال در ایران و همچنین استراتژی نوین مرتبط با فوتبال بانوان در سرتاسر کشور ارائه کرد.

یورگ نپفر و بن حسن مالوش در این نشست به نمایندگی از فیفا شرکت کردند.

اسکوچیچ تماشاگر ویژه دیدارهای استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال ایران مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال ایران رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فدراسیون فوتبال نشست آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد