Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@17:36:10 GMT

منشأ صدای انفجار در سنندج چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۹۰۵

منشأ صدای انفجار در سنندج چه بود؟

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به تشریح جزئیات حادثه پتروشیمی و چرایی صدای انفجار در جنوب این شهر پرداخت.   سهیل فضل‌وزیری در گفت‌وگو با تسنیم، منشأ نور و صدای انفجار در این شهر را ناشی از انجام سیستم تریپ پتروشیمی خواند و اظهار داشت: دقایقی پیش در حاشیه جنوبی سنندج و در محوطه پتروشیمی کردستان نور شدیدی توسط شهروندان مشاهده شد و این نور همراه با صدای مهیبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در صنعت پتروشیمی گاهی اوقات برای تخلیه گاز محبوس در لوله‌ها اقدام به آتش‌زدن و خارج کردن آن می‌کنند که اگر نقصی در سنسور یا سیستم به‌وجود بیاید، منبع قطع و گاز وارد در چرخه از طریق سوپاپ‌ها به بیرون می‌زند و منجر به صداهای‌ مهیبی می‌شود، کمااینکه این اتفاق قبلاً هم صورت گرفته است.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: صدا و نور این سیستم تریپ این‌بار ملموس‌تر از قبلا بوده است و شهروندان حساس شده‌اند در حالی که هیچ اتفاقی نیفتاده است.   فضل‌وزیری با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی متعاقباً از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود، تأکید کرد: از شهروندان سنندجی انتظار می‌رود به شایعات دروغین رسانه‌های ضدانقلاب توجهی نکنند.   صالح زندی، معاون عملیات آتش‌نشانی سنندج نیز دراین‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: هیچ خسارت ناشی از انفجار صورت‌گرفته در پتروشیمی کردستان وارد نشده است. لینک کوتاه: asriran.com/003BLG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سنندج انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پدافند منشا صدای انفجار در تبریز

 دقایقی قبل در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت طبق پیگیری‌ها مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرد.

با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصاویری از اصفهان ساعاتی بعد از شنیده شدن صدای انفجار
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • شلیک پدافند منشا صدای انفجار در تبریز
  • صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران