Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور که نمایندگی قوه قضائیه در ستاد ملی مبارزه با کرونا را بر عهده دارد، در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به مصوبه پیشین این ستاد درباره تمدید قرارداد‌های اجاره مسکن در دوران شیوع کرونا، گفت: در زمینه اجرای این دستورالعمل استثنائاتی تعیین و به شورای حل اختلاف ابلاغ شده که از جمله آنها یک‎ساله بودن این دستورالعمل و همچنین استثناء شدن افرادی است که ملک استیجاری آنها مورد نیاز خود و بستگان درجه یک آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دادستان کل کشور ستاد ملی مبارزه با کرونا کرونا قرارداد های اجاره مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس