Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن فرهنگی البناء در تونس، ضمن محکومیت شدید ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده، همبستگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِی نَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

ناتوانی دوایر صهیونیستی آمریکایی از رویارویی با ملت‌های آزاد، مقاوم و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران، آنها را بر آن داشت تا دست به یک جنایت زشت علیه ملت ایران و انسانیت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور استاد و دانشمند فیزیک ایرانی و مهندس شهید محسن فخری‌زاده، ترور عقل علمی و انقلاب فناوری و تلاشی شکست خورده برای سرپوش گذاشتن بر پیشگامی دانشمندان جمهوری اسلامی ایران در خلق و ایجاد الفبای نظریه‌های هوش مصنوعی و الگوریتم مهندسی وراثتی و منطق ریاضی است.

خون‌های پاک شهدای انقلاب علمی و جهاد فناورانه در مبارزه با دشمنی استکبار جهانی که برای مسلمانان، شکست روانی را می‌خواهد تا دنباله روانی نادان باقی بمانند، بر پیشرفت، موفقت و پیروزی این راه می‌افزایند.

دشمن با این اقدامات ثابت کرده که به قوانین پیروزی آگاهی ندارد و هرگاه مکری برای امت طراحی کند، به خود او باز می‌گردد و او با این جنایت زشتش، روحیه انقلابی برای درخشندگی بیشتر و جدیت در پژوهش‌ها و مطالعاتی را در میان جوانان پژوهشگر برمی‌انگیزد که اگر خون این شهدای دانشمند نبود، در این اندازه در وجودشان برانگیخته نمی‌شد.

گوارا باد بر شهید دانشمند، محسن فخری‌زاده، مسیر عمری سرشار از سخاوت علمی که استکبار را به خشم آورد و خداوند عزوجل، در این ایام، زندگی در میان ازدحام مرگ را برایش برگزید.

جنایت ترور دانشمندان بزرگی مانند محسن فخری‌زاده، در چارچوب تلاش‌ها برای از بین بردن تخصص‌های علمی انجام می‌شود که دشمن، آن را در انحصار خود می‌خواهد، اما به خواست خداوند، شکست خواهند خورد.

ما در انجمن فرهنگی البناء در تونس، ضمن محکومیت شدید این تجاوز آشکار و مصادره حق ملت ایران در محقق ساختن انقلاب فناوری و قدرت همه جانبه دفاعی، به خانواده شهید دکتر محسن فخری‌زاده و آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت شهادت یکی از سربازانش و به همه ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و همبستگی خود را با ایشان در رویارویی با استکبار جهانی اعلام می‌کنیم.

همچنین، بر ضرورت ایستادن ملت‌های امت اسلامی و آزادگان جهان گرداگرد محور مقاومت و آزادسازی فلسطین به عنوان قطب‌نمای جهان و ورود به این مسیر با ابزارهای ممکن، به ویژه امکانات فرهنگی، علمی و اقتصادی، تأکید می‌کنیم.

به فرماندهان و بزرگان ایمان داریم که ان شاء الله با گام‌های علمی که غرب و مزدوران آن را انگشت به دهان خواهد ساخت، انتقام این شهید را خواهند گرفت. خداوند این شهید سعادتمند، دکتر محسن فخری‌زاده، شهید جمهوری اسلامی ایران و شهید مقاومت و فلسطین و انسانیت را رحمت کند.

انجمن فرهنگی "البناء"...

خانم ذهبیه الفاهم.

کد خبر 5084563

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده پیام تسلیت تونس محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کتاب کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا تازه های نشر عبدالحسین خسروپناه رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان معرفی کتاب ادبیات جهان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تجدید چاپ محسن فخری زاده اسلامی ایران انجمن فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران