Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» و اعضای کادر فنی تیم ملی امروز(دوشنبه) با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و شهرخودرو را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

کادر فنی تیم ملی فردا نیز با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس، دیدار پیکان و استقلال را نظاره‌گر خواهند بود.

شاگردان اسکوچیچ در آستانه برگزاری دیدارهای باقی‌مانده خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به‌تازگی در دیداری دوستانه برابر بوسنی و هرزگووین به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با ۶ امتیاز از ۴ بازی در رده سوم ایستاده است، در چارچوب مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید به مصاف تیم‌های هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برود و با توجه به امتیازات کسب شده، کار دشواری را برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات در پیش دارد. 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ استقلال ورزشگاه آزادی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ استقلال ورزشگاه آزادی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ استقلال ورزشگاه آزادی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اخبار کنکور جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند و در روز نخست موفق به کسب ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی ۲ برنز در فرم‌های چانگ‌چوان و گون‌شو و هلیا اسدیان یک برنز در نان‌چوان کسب کردند.

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به یک برد و یک باخت رسید. محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکار‌های بخش تالو حسین قبله‌نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا نیز پیکار‌های تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی، محمدرضا ریگی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد