Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، راویل عین الدین روز دوشنبه در پیام خود نوشت: از طرف اداره دینی مسلمانان روسیه و شورای مفتیان روسیه و از طرف خود به شما و جمهوری اسلامی ایران و ملت این کشور در رابطه با ترور یکی از دانشمندان برجسته معاصر ایران و رئیس مرکز پژوهش ها و نوآوریهای وزارت دفاع ایران تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این عمل تروریستی را قاطعانه محکوم می کنم و ابراز امیدواری می کنم که عاملان این عمل شرورانه با کمک جامعه جهانی شناسایی و محاکمه می شوند.

 راویل عین الدین خاطرنشان کرد: واقعا ما به خدا تعلق داریم و به او بازمی گردیم. دعا می کنم خدا روح (شهید) محسن فخری زاده برادر ما را قرین رحمت خود کند.  

تروریست‌ها عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، وی را به شهادت رساندند.

جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را متهم به سازماندهی این اقدام تروریستی خوانده است که در سالهای اخیر چند دانشمند هسته‌ای دیگر ایران را ترور کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یاد آور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.

از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضد انقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرور آمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرز‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاورد‌های بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیرو‌های چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می‌باشد که با نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده اند.

همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه‌های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات"وعده صادق" محقق گردید.

اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیرو‌های مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت‌های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس