Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:24:16 GMT

کشف پروتئینی که عضلات را تقویت می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۰۲۸

کشف پروتئینی که عضلات را تقویت می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، یکی از راه های افزایش کیفیت زندگی برای افراد مسن و کهنسال تقویت و احیای عضلات بافت های بدن آنهاست که موجب شادابی و سرزندگی افراد کهنسال می شود. پژوهشگران دانشگاه ملی سنگاپور برای اولین بار پروتئینی را کشف کرده اند که در جوار میادین مغناطیسی ضعیف فعال شده و به احیای عضلات ضعیف شده بدن افراد مسن کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این فرایند تاثیر تمرین های ورزشی مرتب بر روی عضلات بدن به طور مصنوعی بر روی آنها القا می شود و انتظار می رود این شبیه سازی ظرف مدت کوتاهی موجب احیای عضلات افراد مسن و بیمار شود.

پروتئین یادشده TRPC۱ نام دارد که با فعال کردن آن در مجاورت میدان مغناطیسی ضعیف و غیرمضر برای بدن انسان می توان به رشد تدریجی عضلات کمک کرد.

گفتنی است ۴۰ درصد بدن انسان را عضلات و ماهیچه تشکیل می دهد و سلامت آنها موجب رعایت توازن وزن، قند خون، کلسترول و دیگر شاخص های سلامت انسان نیز می شود.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت زندگی پروتئین میدان مغناطیسی کشف بدن انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علیرضا فرج الهی گفت: عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع 12 روستایی ظاهر کندی ، به دلیل بروز مشکل در چاه اصلی تامین آب این مجتمع در روستای مسجد در حال انجام است،

 وی افزود : واحد بهره برداری امور آب و فاضلاب شاهین دژ به همراه پیمانکار مربوطه در حال بهسازی و انجام مراحل تخصصی مختلف جهت رفع مشکلات چاه هستند.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • مشاوره؛ حریمی امن برای بازیابی، تقویت و پیشرفت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول