Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@22:26:07 GMT

اینفوگرافی/ رکوردشکنی در ۹/۹/۹۹

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۰۷۷

اینفوگرافی/ رکوردشکنی در ۹/۹/۹۹

اینفوگرافی/ رکوردشکنی در ۹/۹/۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان (+ اینفوگرافی)

پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴، ۴.۷ میلیارد نفر سفر هوایی داشته باشند که ۲۰۰ میلیون بیشتر از سال ۲۰۱۹ است. در حالی که درآمد سفرهای هوایی سال ۲۰۲۳ در سطح جهان به ۸۹۶ میلیارد دلار افزایش یافت، حاشیه سود آن بسیار ناچیز بود. به طور متوسط، فقط ۵.۴۴ دلار سود خالص به ازای هر مسافر در سال ۲۰۲۳ به دست آمده است.

به گزارش روزیاتو، امروزه این صنعت با فشارهای ناشی از نرخ های بهره بالا، مشکلات زنجیره تامین و هزینه های سنگین زیرساختی مواجه است. اینفوگرافی زیر بر اساس داده‌های OAG، مسیرهای پروازی با بیشترین درآمد را در سراسر جهان نشان می‌دهد.

برترین مسیرهای درآمدزا در سال ۲۰۲۳

در زیر، مسیرهای خطوط هوایی با بیشترین درآمد در نیمه اول سال ۲۰۲۳ آورده شده است:

همانطور که می بینید، پروازهای داخلی شش پرواز از ۱۰ پرواز پردرآمد را تشکیل می دهند که سیدنی به ملبورن با ۱.۲۱ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

در واقع، این مسیر حتی با کاهش تعداد مسافران، بیش از دو برابر سطوح قبل از همه‌گیری کرونا درآمد دارد. این مسیر پرواز عمدتاً تحت تسلط شرکت های هواپیمایی کانتاس و ویرجین استرالیا است و کانتاس در سال مالی منتهی به ژوئن ۲۰۲۳ به درآمد داخلی رکوردشکن ۱.۲۱ میلیارد دلار دست یافته است. کاهش هزینه‌های سوخت و افزایش قیمت بلیت عوامل کلیدی در افزایش این درآمد بودند.

علاوه بر این، کانتاس و ویرجین استرالیا شرکت‌های اصلی برای پروازهای بین ملبورن و پرث، یکی دیگر از مسیرهای پردرآمد، هستند.

نیویورک به لندن، یکی از شلوغ ترین و سودآورترین مسیرهای جهان، ۱.۱۵ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد که نشان دهنده افزایش ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ است.

بیشترین افزایش درآمد در این دوره مربوط به پروازهای دبی به ریاض بوده که درآمدها نسبت به سال گذشته ۴۱۶ درصد افزایش یافته است. این پرواز دو ساعته، مسیری بسیار پرسود بین مراکز مالی بزرگ و یکی از شلوغ ترین مسیرهای خاورمیانه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • تداوم رشد اقتصادی و کاهش تورم در سال ۲۰۲۴ (+اینفوگرافی)
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • مواردی که حضانت و نگهداری فرزند توسط یکی از والدین را سلب می‌کند(اینفوگرافی)
  • رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان (+ اینفوگرافی)