Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر زرنگار روز دوشنبه با بیان اینکه مردم زنجیره اساسی برای درآمدزایی باشگاه های ورزشی محسوب می‌شوند به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر با تعطیلی ۶۰۰ مجموعه ورزشی در این حوزه بیش از ۵ هزار پرسنل زن و مرد و مربی ورزشی بیکار شدند.

 وی ادامه داد: وزارت ورزش برای جبران خسارت مجموعه های ورزشی از کرونا سامانه ای به نام کارآ معرفی کرده تا صاحبان مجموعه های ورزشی بتوانند از وام های دولتی در دوران کرونا بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته زرنگار، به رغم ثبت ۶۰۰ مجموعه ورزشی در سامانه کارآ هیچ یک از اماکن ورزشی زیاندیده تاکنون وام‌های کرونایی خود را دریافت نکرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران همچنین گفت:۳۰  مکان ورزشی دولتی این منطقه از تهران از طریق ماده ۸۸ (اجاره اماکن به بخش خصوصی) سالانه ۴ میلیارد تومان درآمد خود را به خزانه واریز می کردندکه پس از کرونا و در این شرایط بحرانی با خوشبینانه ترین حالت این میزان به یک میلیارد تومان می رسد.

وی با بیان اینکه انتظار ما از وزارت ورزش و مسئولین کشور کمک به مجموعه ها برای احیای ورزش است، ابراز امیدواری کرد که این مهم هر چه سریعتر محقق شود.

زرنگار با بیان اینکه سال گذشته مجوز ۱۰۰مجموعه ورزشی جدید در حوزه ورزش شمال شرق تهران صادر شده است، گفت: امسال این میزان به دلیل شیوع کرونا به کمتر از ۱۰ مورد رسید.

وی همچنین به بسته های تشویقی برای حمایت از پیمانکاران ماده ۸۸ اشاره و عنوان کرد: پیشنهاد شده که اجازه یکسال تمدید مجموعه ورزشی پس از ریشه کن شدن کرونا به پیمانکاران داده شود.

حوزه ورزشی شمال شرق تهران، چهار منطقه شهری شامل چهار، هفت، هشت و ۱۳ را تحت پوشش خود قرار می دهد.

براین اساس سال گذشته بیش از ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته از خدمات ورزشی شمال شرق پایتخت بهره مند شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شهر تهران ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شهر تهران اخبار کنکور شمال شرق تهران مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

داریوش امانی با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محور‌های فرعی شده است، گفت: خسارت وارد طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گزارش تسنیم، وی که به دنبال بارش‌های اخیر و به منظور بازدید میدانی از وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان عازم این استان شده بود، با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محور‌های فرعی شده، گفت: خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گفته امانی، نزدیک به ۲۵ راه اصلی و فرعی در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: راه‌های حدود ۲۵۰ روستا نیز مسدود شده که راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آن‌ها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ۵۰ اکیپ فعال و سیار راهدار به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت و تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

امانی افزود: برخی از این ماشین آلات از روستا‌های معین هرمزگان، کرمان و جنوب کرمان عازم استان سیستان و بلوچستان شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های مسدود شده باز خواهند شد، اما اولویت، بازگشایی راه‌های اصلی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که می‌کوشیم ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل همچنین از همکاران راهدار برای بازگشایی راه‌ها و انجام عملیات امداد و نجات برای دو ناوگان اتوبوس حمل‌ونقل عمومی از سیلاب تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟