Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران امروز با اشاره به اینکه در خانه ماندن برای مدت زمان طولانی موجب بی‌حوصلگی و آشفتگی می‌شود، اظهار کرد: لازم است برای سرگرمی اعضای خانواده خصوصاً دانش‌آموزان عزیز، برنامه‌ها و مسابقات سرگرم‌کننده‌ای تدارک دید که هم جنبه سرگرمی و هم آموزشی داشته باشند و شرایطی را برای ایجاد نشاط و هیجان در دانش‌آموزان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بیماری کرونا موجب احساساتی نظیر اضطراب، استرس و عدم اطمینان در افراد می‌‌شود، گفت: این احساسات به ویژه در میان کودکان و نوجوانان در سنین مختلف بیشتر دیده می‌شود و باید در صدد رفع آن تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در مواجه با رویدادهایی هم‌چون تعطیلی مدارس، لغو برنامه‌ها، دوری از دوستان، یا سرگرمی‌های خارج از خانه، بیش از پیش به حمایت‌های عاطفی نیاز دارند، تصریح کرد: این روز‌ها که اعضای خانواده بیشتر در کنار هم هستند شاید بهترین انتخاب برای حمایت‌های عاطفی اعضای خانواده و سرگرم شدن و استراحت دادن به ذهن این باشد که از بازی‌هایی که علاوه بر تقویت قدرت فکر و حافظه باعث افزایش نشاط در خانه می‌شوند، استفاده کرد.

صیدلو با تأکید بر این که در این شرایط باید برنامه‌ها و مسابقات سرگرم‌کننده‌ای که جنبه سرگرمی و آموزشی داشته باشند در خانواده‌ها تدارک دیده شود، خاطرنشان کرد: باید شرایطی را برای ایجاد نشاط و هیجان در دانش‌آموزان فراهم کنیم و با تمرین‌های ورزشی، بازی‌های فکری، ساخت کاردستی، نقاشی و سایر موضوعات در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده آموزش دانش آموزان استان تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح

دریافت 12 MB کد خبر 6081003

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است