Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان اصفهان است از این رو امروز وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و مه آلود گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: با نفوذ یک سامانه بارشی از شامگاه فردا سه‌شنبه به استان افزایش ابر و به تدریج روز چهارشنبه بارش برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان شاهد هستیم.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش به ترتیب از سمیرم با میانگین ۵.۴، فریدونشهر ۴.۵ میلی‌متر باران و پنج سانتی‌متر برف، میمه ۳.۵، علویجه ۲.۹، چادگان ۲.۸، نطنز و فرودگاه اصفهان ۲.۵ میلی‌متر بوده است.

علی عسگریان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در استان سه تا پنج درجه افزایش و کمینه دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۹ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: سردترین منطقه استان در ۲۴ ساعت آینده بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی دمای هوا بارش برف و باران استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امید فر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با فعالیت این سامانه بارشی در نواحی سردسیر استان همچون هریس، ورزقان، هشترود و چاراویماق احتمال بارش برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته مردم بیشتر شهرستان‌های آذربایجان شرقی دمای زیر صفر را تجربه کردند، گفت: کمینه دمای ۲۴ ساعت گذشته از سراب با منفی هشت درجه و بیشینه دما از خداآفرین با مثبت ۱۹ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

امید فر با اشاره به اینکه دمای تبریز در سردترین زمان ۲۴ ساعت گذشته به سه درجه زیر صفر رسید، گفت: در زمان حاضر دمای هوای این شهر ۹ درجه بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی برای امروز و فردا روند افزایش نسبی دمای استان را پیش بینی کرد و گفت: سامانه سرد بارشی از استان خارج شده است.

امید فر با اشاره به بارندگی‌های استان در روزهای پنجم تا هفتم فرودین امسال گفت: بیشترین بارش در این بازه زمانی مربوط به شهرستان مرند با ۲۵ میلی متر است و در تبریز ۱۵ میلیمتر بارش ثبت شده است.

کد خبر 6064435

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • ورود موج بارشی جدید بهاری به اصفهان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • صدور هشدار زرد با ورود موج ناپایداری بارشی در اصفهان/ رگبارهای بهاری و برف در استان
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد