Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ و اعضا کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران امروز با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و شهر خودرو را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

کادر فنی تیم ملی فردا هم با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس، مسابقه پیکان و استقلال را نظاره گر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

یادداشت سرمربی تیم ملی فوتبال/ اسکوچیچ دوست دارد شبیه چه کسی باشد؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین

تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند.

برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند.

حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند. 

تیم ملی چین در حال حاضر ۷ امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تیمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی