Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تسهیلات بانکی جهت نوسازی بافت‌های فرسوده در شهرهای استان اصفهان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، امیر زاغیان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای بهسازی بافت‌های ناکارآمد شهری از مهمترین طرح‌های این اداره‌کل در حوزه بازآفرینی شهری تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا تسهیلات بانکی جهت نوسازی بافت فرسوده در شهرهای استان اصفهان پرداخت می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد: تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری به صورت ترکیبی با سه نرخ ۹، ۱۶ و ۱۸ درصد پرداخت می‌شود که در این رابطه ماهیت متقاضی، نوع ساخت‌وساز و شهر محل اجرای پروژه قابل توجه است.

زاغیان مزایای این طرح را، عدم نیاز به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات و امکان دریافت آن با ارائه سند تک برگ عنوان کرد و اضافه کرد: در این طرح علاوه بر تسهیلات بانکی، از سوی شهرداری‌ها نیز امکان تخفیف حداقل ۵۰ درصد عوارض ساخت، تراکم ساخت و تقسیط مابقی آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: قابلیت تبدیل تسهیلات به فروش اقساطی و تقسیط آن به مدت حداکثر ۱۲۰ ماه از دیگر مزایای تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: ثبت‌نام و استفاده از این تسهیلات بانکی طی دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله نخست متقاضیان به سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده به نشانی Facility.udrc.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام، پیامک رمز ورود دریافت می‌کنند.

زاغیان افزود: در مرحله دوم متقاضیان پس از ورود مشخصات پروژه در همین سامانه، از طریق پیامک، شماره پرونده دریافت می‌کنند سپس اطلاعات به سرپرستی بانک مسکن ارسال می‌شود.

وی افزود: پس از بررسی توسط سرپرستی بانک مسکن پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود و آنان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به این اداره، با ورود به سامانه بانک مسکن به نشانی Loan.bank-maskan.ir مابقی اطلاعات را تکمیل کرده و پس از دریافت پیامک از شعبه جهت مراجعه حضوری به بانک اقدام کنند.

کد خبر 458654

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بافت فرسوده نوسازي بافت فرسوده اصفهان وام نوسازي وزارت راه و شهرسازي اصفهان تسهیلات بانکی تسهيلات بازسازي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تسهیلات بانکی راه و شهرسازی استان اصفهان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور