Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: همه توانمان را برای محرومیت‌زدایی و خدمتگزاری به مردم کردستان به‌کار گرفته‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بعدازظهر امروز با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرماندهان استانی در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه بیت‌المقدس در جهت خدمت‌رسانی به مردم استان هیچ محدودیتی ندارد.

وی با بیان اینکه همه توانمان را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ایم، گفت: سپاه در ابعاد مختلف محرومیت‌زدایی، مبارزه با ویروس کرونا، توزیع کمک‌های مومنانه و اجرای طرح پزشکی بهداشتی شهید سلیمانی و طرح‌های کشاورزی و نهایتاً ایجاد امنیت پایدار، اقدامات موثری در سطح استان انجام داده است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع): قاطعانه ‌در برابر معاندان ‌ایستادگی می‌کنیم/دفاع از مرزها بومی شده است فرمانده سپاه البرز: تجهیز به سلاح علم راه نجات کشور از وابستگی است/ پیشرفت علمی ایران عامل عصبانیت دشمن

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه "تمام تلاش خود را در راستای خدمت بیشتر به مردم عزیز استان انجام خواهیم داد" تصریح کرد: سپاه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم بوده و در راه خدمتگزاری به مردم دریغ نخواهیم کرد تا هم‌استانی‌هایمان در امنیت و آسایش کامل به سر ببرند.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار حمزه فلاح، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس استان کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و 400 هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جواد رفیعی امروز سه شنبه در خصوص این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، ماموران مرزبانی توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600عدد آمپول را کشف کنند.

سرهنگ  رفیعی با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقاء امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به لطمات فراوان و جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه گفت: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق 5 میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است