Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان، تیم تاسیسات دریایی مغلوب تیم شهید شاملی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و در گروهB از ساعت 14:30 دو تیم هندبال زنان تاسیسات دریایی تهران و تیم شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 25 بر 17 به سود شهید شاملی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید شاملی در دور رفت با سه پیروزی در صدر گروه قرار گرفته بود و تیم تاسیسات نیز از سه مسابقه خود دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود.

 در دیگر دیدار امروز از ساعت 17:30 سنگ آهن بافق  به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

انتخاب حبیبی به عنوان مدرس دوره بین‌المللی از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال شهید شاملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل مرسون: آرسنال با کسب سه پیروزی، به کورس قهرمانی لیگ برتر بر می‌گردد

کارشناس ۵۶ ساله شبکه اسکای، از موضع پیشین خود عقب‌نشینی کرده و از شانس قهرمانی آرسنال در لیگ برتر صحبت کرده است.

پل مرسون می‌گوید آرسنال بعد از شکست مقابل استون ویلا و بایرن مونیخ که باعث کاهش شانس آن‌ها برای کسب جام در این فصل شد، دچار آسیب روحی خواهد شد، اما معتقد است که آن‌ها با کسب سه پیروزی در یک هفته، فرصت بازگشت به کورس قهرمانی را خواهند داشت.

طرفداری | به گزارش اسکای، مرسون همچنان معتقد است که قهرمانی لیگ برتر برای آرسنال در این فصل دشوار خواهد بود، اما باور دارد آن‌ها با کسب سه پیروزی متوالی می‌توانند خودشان را به کورس برگردانند؛ اتفاقی که فشارها را دوباره روی منچسترسیتی قرار خواهد داد. در واقع توپچی‌ها قبل از بازی بعدی سیتی در لیگ برتر، می‌توانند با انجام دو بازی بیشتر نسبت به تیم پپ گواردیولا، صدر جدول را از آن خود کنند.

 

هنوز امید کوچکی برای آرسنال وجود دارد. آن‌ها در هفته آینده سه بازی مقابل ولورهمپتون، چلسی و تاتنهام پیش رو دارند. اگر آن‌ها بتوانند در هر سه بازی پیروز شوند، شانس به پایان رساندن فصل با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را خواهند داشت. آن‌ها قطعا توانایی انجام این کار را دارند، اما حالا همه چیز به بازیکنان و واکنش آن‌ها به ناکامی‌های اخیر بستگی دارد. 

تنها کاری که از دست آن‌ها ساخته است، کسب پیروزی در سه بازی پیش روست. این کار باعث می‌شود منچسترسیتی هم مجبور شود به بردن ادامه دهد. این یعنی هیچ جای اشتباهی برای تیم پپ گواردیولا باقی نمی‌ماند.

 

 

مرسون ادامه داد:

اگر آن‌ها پیروز شوند، می‌دانند که در صدر جدول قرار خواهند داشت. این از نظر روانی به آرسنال کمک زیادی می‌کند. سپس پیروزی مقابل چلسی شکاف را بیشتر می‌کند و در این صورت سیتی مجبور است برنده شود. آن فشار می‌تواند در فوتبال کارهای عجیبی انجام دهد. اما آن‌ها باید از بازی با وولوز شروع کنند و کار خودشان را انجام دهند. آن‌ها باید از این مزیت انجام دادن بازی اول و پیش افتادن از سیتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

پل مرسون: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • پل مرسون: آرسنال با کسب سه پیروزی، به کورس قهرمانی لیگ برتر بر می‌گردد