Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبالی های ایران در کلیپی، از حافظان سلامت در ایران تشکر کردند و از مردم خواستند تا پایان پاندمی ویروس کرونا در خانه های شان بمانند

فدراسیون فوتبال با انتشار ویدیویی با عنوان "فوتبال زنده است" از قهرمانان سلامت در ایران تشکر کرده و همچنین به کمک های انسان دوستانه برخی از فوتبالیست ها نظیر؛ مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند به مردم ایران در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در ابتدای این ویدیو، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران از مردم می خواهد تا در خانه های شان بمانند. در ادامه نیز تصاویری از برخی مربیان سابق و فعلی فوتبال ایران نظیر؛ زنده یاد محمود یاوری، غلامحسین پیروانی، امیر قلعه نویی و ... منتشر می شود که از حافظان سلامت تشکر می کنند.

نکته قابل توجه این ویدیو ارسالی فدراسیون، پخش صدای عادل فردوسی پور بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هزاران دلاری طارمی و رفیقش!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، محمود کلهر بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد، می‌گوید علی پروین، مربی سرخپوشان در دیدار سال‌ها قبل این تیم مقابل برق شیراز از شدت عصبانیت در رختکن، هندوانه‌ها را شوت کرده است تا بازیکنان این تیم نتوانند، هندوانه بخورند.

حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!

مهمترین اتفاق برای کشتی ایران در سال ۱۴۰۲، نتایج نه چندان خوب در رقابت‌های جهانی بلگراد، ضربه فنی شدن حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور، کنار رفتن پژمان درستکار از هدایت تیم ملی کشتی آزاد در فاصله چند ماه مانده به المپیک پاریس و انتخاب دوباره دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی بود. البته تیمهای نوجوانان و جوانان ایران در هر دو رده آزاد و فرنگی قهرمان جهان شدند.

فرزندِ ناخوانده!

فدراسیون چوگان در حالی سال گذشته پس از حدود ۹ ماه رییس خود را شناخت که با چالش جدی در مورد مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به عنوان خانه اصلی خود، روبرو بود.

۲۰ خردادماه سال گذشته بود که فرایند انتخابات فدراسیون چوگان کلید خورد و ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیات رییسه فدراسیون چوگان به مدت ۱۰ روز کاری ادامه پیدا کرد تا فرایند برگزاری انتخابات این فدراسیون به صورت رسمی آغاز شود.

پیروانی: نمی گذاریم بازیکنان بزرگ از پرسپولیس بروند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا نگذارد بازیکنان خوب از این تیم جدا شوند.

افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و تمرینات منظمی داشتیم. اولین بازی ما مقابل گل گهر است و قبل از آن هم یک بازی تدارکاتی با مس رفسنجان خواهیم داشت.

شوک AFC به فوتبال ایران

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای خود را علیه تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.

کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا آرایی علیه فدراسیون فوتبال ایران و اعضای تیم ملی ایران صادر کرد.

بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد

هواداران تراکتورسازی می‌توانند بدون پرداخت هزینه دیدار این تیم با سپاهان را تماشا کنند.

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان معوقه از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی تا ساعت ۱۷ روز بازی -چهارشنبه- انجام خواهد شد.

اوسمار: یحیی معلم خوبی برای من بود/ معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام سعی ما این است به هدفمان که کسب عنوان قهرمانی در لیگ است برسیم.

اوسمار ویرا در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: ابتدا سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سالی پر از برکت و برآورده شدن تمام آرزوهایشان باشد. تمرینات را روز دوشنبه پس از یک هفته آغاز کردیم و تمرین خیلی آرامی داشتیم که از آن راضی هستم. حضور تمشاگران خیلی خوب است و باعث می شود ارتباط بین تیم و هواداران خیلی بیشتر شود.

اجازه ورود بانوان به تمرین پرسپولیس صادر شد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور هواداران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ با حضور هواداران و اهالی رسانه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

در ابتدای این تمرین از ورود بانوان به تمرین جلوگیری شد که در همین رابطه افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن دلجویی از بانوان تماشاگر پرسپولیس، حراست باشگاه را مسئول جلوگیری از ورود بانوان به تمرین تیم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه هزاران دلاری طارمی و رفیقش!
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • حداد عادل: نوه‌هایم در فوتبال قائل به پیغمبری من هستند!
  • حداد عادل: نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند | همیشه کارهایم را کنار می‌گذارم تا فوتبال تماشا کنم
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین