Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوپک پلاسی‌ها در مذاکرات غیررسمی بر سر سیاست تولید نفت در سال 2021 و بر سر مدت تمدید توافق موجود به اجماع نرسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رویترز به نقل از 4 منبع آگاه در اوپک پلاس نوشت: اوپک و هم پیمانانش به رهبری روسیه، پس از دور نخست مذاکرات در روز یک شنبه پیش از مذاکرات اصلی امروز و فردا، به اجماعی در مورد سیاست تولید نفت در سال 2021 نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوپک پلاس، گروهی شامل اعضای کشورهای عضو اوپک به علاوه روسیه و تولیدکنندگان دیگر نفت هستند، که قرار است از ابتدای ماه ژانویه 2021، میزان تولید نفت خود را افزایش دهند، اما شیوع موج دوم کرونا، تقاضا برای سوخت در جهان را کاهش داد.

به گفته منابع آگاه، اوپک پلاس اکنون در حال بررسی تمدید توافق کاهش تولید به میزان تولید روزانه 7.7 میلیون بشکه در روز یا معادل 8 درصد تقاضای نفت در جهان، تا سه ماه نخست 2021 است.

مذاکرات اولیه در روز یک شنبه میان وزرا در اوپک پلاس از جمله عربستان و روسیه بر سر مدت تمدید توافق موجود به سرانجام نرسید.

به گفته منابع آگاه، مذاکرات اکنون بر تمدید توافق موجود به مدت 3 تا 4 ماه  یا افزایش تدریجی متمرکز است. پیشنهادهای کاهش بیشتر یا تمدید 6 ماهه توافق از احتمال کمتری برخوردار هستند.

یکی از منابع آگاه گفت: «تاکنون اجماعی صورت نگرفته است.»

یکی از منابع آگاه گفت: «پیشنهادهای مختلفی بر روی میز است... همچنین یک افزایش تدریجی در تولید.»

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تمدید توافق منابع آگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای