Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید عطا الهی در رابطه با این خبر گفت: در پی اطلاع از خرده فروشی مواد مخدر توسط یک جوان ۲۰ ساله در ایستگاه‌های مترو تهران، تعداد گشت‌های انتظامی در سطح حوزه افزایش و تیم‌های انتظامی این یگان برای شناسایی متهم، وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه روز گذشته مأموران معاونت آگاهی پلیس مترو هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو امام خمینی متوجه رفتار مشکوک جوانی شدند که در حال پرسه زنی بر روی سکوی مترو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران، مدتی رفتار جوان را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه ظن مأموران به یقین تبدیل و متهم را تحت بازجویی اولیه قرار دادند.

رئیس پلیس مترو تهران با اشاره به اینکه متهم برای تحقیقات پلیسی به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه مترو انتقال یافت، ادامه داد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد مأموران در بازدید از کوله پشتی‌اش، مقدار ۳۰ گرم هروئین و دو دستگاه گوشی هوشمند لوکس و گران قیمت و تعدادی رم گوشی تلفن همراه کشف کردند.

سرهنگ عطاالله افزود: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت اظهار داشت، من به ازا فروش مواد مخدر به سارقان اموال مسروقه آنان را می‌خرم و گوشی‌های مسروقه را به یکی از دوستانم که فروشنده قطعات یدکی موبایل است می‌فروشم.

وی گفت: با توجه به اظهارات متهم و بررسی سیم کارت‌های داخل گوشی‌های مکشوفه، مالکان گوشی‌های سرقتی شناسایی و مشخص شد این گوشی‌ها در بیست و ششم و بیست و هفتم آبان ماه در خط BRT تجریش – راه آهن سرقت شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره جرایم خاص پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبر 5084625

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران پلیس مترو دستگیری سارق محسن فخری زاده ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران وضعیت راهها شورای شهر میراث فرهنگی امداد رسانی مصطفی سالاری سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر