Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@02:13:21 GMT

استقلال با چهار غایب به مصاف پیکان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۸۶۲

به گزارش مهر، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران فردا به مصاف پیکان می‌رود و این در حالی است که آنها ۴ غایب برای این دیدار دارند.

بر اساس این گزارش، ۳ بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت و سرمربی این تیم نیز به دلیل محرومیت امکان همراهی کردن این تیم را در هفته چهارم ندارند.

سیاوش یزدانی مدافع میانی آبی‌پوشان که بعد از اولین بازی آنها دچار آسیب دیدگی شد، سومین بازی متوالی تیمش را نیز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی هم که به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده هنوز به شرایط حضور در میدان نرسیده و لذا احتمال اینکه وی نیز در این بازی مورد استفاده قرار نگیرد زیاد است.

به اینها اضافه کنید شیخ دیاباته را که در تمرین روز گذشته این تیم آسیب دید و احتمال اینکه دیدار هفته چهارم تیمش را از دست بدهد وجود دارد. باتوجه به محرومیت محمود فکری و غیبت این ۳ بازیکن، آبی‌پوشان مقابل حریف هفته چهارم خود ۴ غایب خواهند داشت.

دیدار دو تیم استقلال و پیکان از ساعت ۱۶:۱۵ فردا سه شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هفته چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذراندن تعطیلات، تمرینات خود را در غیاب اوسمار ویرا سرمربی تیم و ملی پوشان از روز دوشنبه آغاز کرد و اوسمار هم از امروز (چهارشنبه) به تمرینات ملحق شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سرخپوشان  پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد