Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش یک منبع آگاه از اقدام به خودکشی فردی در ایستگاه مترو میدان ولیعصر تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ بنا به شواهد یکی از شهروندان و تائید یک منبع آگاه دقایقی پیش،  متروی قائم به آزادگان در خط 3 در ایستگاه میدان ولیعصر متوقف شده و احتمال اقدام به خودکشی فردی وجود دارد.

مسافرین در این خصوص از توقف چند دقیقه ای مترو خبر داده و عنوان کرده اند که نیمی از قطار در این ایستگاه داخل تونل مترو مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مسئولین مترو  ایستگاه را تخلیه کرده و از خروج مسافران از مترو جلوگیری به عمل آورده و در حال کمک به فرد حادثه دیده هستند.

وضعیت فرد حادثه دیده تا این لحظه مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو خودکشی در مترو مترو ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی معرک‌نژاد پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوروز امسال سه پهنه باغ غدیر، گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به ترتیب به عنوان پهنه‌های تفریحی، معنوی و زیارتی اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته مدارس آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تأمین مکان اسکان مسافران نوروزی داشته است، افزود: شهروندان، اتحادیه املاک و اصناف مرتبط کمک کردند تا بتوانیم از ظرفیت‌های اسکان مختلف شهر برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کنیم.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ۴۰ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای فعالیت ستاد سفر تاکنون از سوی گردشگران بوده است، گفت: مسافران نوروزی شهر اصفهان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از مکان‌های اسکان این کلان‌شهر مطلع شوند.

وی استفاده از مترو به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی مناسب در شهر را به مسافران نوروزی توصیه کرد و گفت: ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته و مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: متروی اصفهان در ایام غیرتعطیل از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به شهروندان و مسافران سرویس‌دهی می‌کند و روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه نیز تعطیل است.

کد خبر 6062732

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • (ویدئو) اذان شنیدنی مرد پاکبان در میدان ولیعصر(عج) تهران
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است
  • اذان شنیدنی مرد پاکبان در میدان ولیعصر (عج) تهران (فیلم)
  • دیوارنگاره میدان ولیعصر یک کیک تولد بزرگ شد!
  • تبدیل دیوارنگاره ولیعصر به کیک تولد!