Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:41:15 GMT

استقرار جو پایدار از فردا در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۹۳۸

استقرار جو پایدار از فردا در گلستان

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  گفت: آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده برف، وزش باد ومه آلودگی پیش بینی می‌شود.

او افزود: سامانه بارشی فعال در استان به تدریج حوالی عصر از استان خارج می‌شود و سه شنبه و چهارشنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داداشی گفت: طبق الگو‌های فعلی پیش بینی می‌شود سامانه بارشی دیگری روز پنجشنبه وارد استان شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: میانگین دمای استان در دوره سه ماهه آذر تا بهمن و دی تا اسفند افزایش ۰.۵ تا یک درجه‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: استمرار تلاش های آذربایجان و ارمنستان برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش های مسالمت آمیز لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهار کرد: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت‌آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 742805

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان