Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، نام Purosangue در زبان ایتالیایی به معنای اصیل است. دیگر نکته مهم برنامه مذکور توسعه قوای محرکه جدید V6 مجهز به پیشرانه برقی است تا به نوعی جانشین نسل فعلی موتورهای V8 دو توربوشارژر این شرکت شود.  
با این وجود فراری در این برنامه اعلام کرده بود که همچنان یه توسعه موتورهای V12 ادامه خواهد داد و این شرکت قصد دارد تا مدل تولید محدود و قدرتمندتر گرند تور خود یعنی فراری 812 را به زودی رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال تصاویر جدیدی از یک لفراری آپارتا آخرین محصول موتور وسط این شرکت که مجهز به موتور V12 شرکت فراری است منتشر شده که در حال گذراندن آزمایش‌های میدانی است.  
از مهم ترین تغییراتی که در ظاهر این مدل آزمایشی قابل تشخیص است می‌توان به چرخ های 5 پیچ معمولی، جلو پنجره کاملا باز، نبود خروجی های هوا بر روی کاپوت و عدم استفاده از چراغ ترمز عقب مشابه با خودروهای فرمول 1 اشاره کرد.
همچنین شیشه عقب نیز کوتاه تر از نمونه اصلی کار شده در لفراری است و خبری از خروجی های هوا بر روی گلگیرهای عقب در آن نیست. همچنین ویدیوهای جدیدی از این خودروی آزمایشی شرکت فراری نیز منتشر شده است که در حال گذراندن تست های مختلف در پیست اختصاصی شرکت فراری در ایتالیا یعنی مارانلو است.  
با این وجود انتظار می‌رود که فراری در نسل بعدی محصولات مجهز به موتور V12 خود از فن آوری های هیبریدی بیشتری استفاده کند.  
در حال حاضر ابرخودروی هیبریدی فراری یعنی SF90 Stradale توانایی تولید 986 اسب بخار قدرت را دارد و مجهز به 3 موتور الکتریکی است. نیرورسان اصلی این محصول موتور V8 دو توربوشارژر است.
البته انتظار نمی‌رود فراری از جانشین لفراری در 3 سال آینده پرده برداری کند و حداقل باید 4 سال برای رونمایی نهایی از آن صبر کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو فراری موتور برق ایتالیا شرکت فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده 9 نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال 2023 را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن 86 کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان