Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مایکروسافت تقاضای ثبت اختراع یک اپلیکیشن را ثبت کرده که به نشست‌ها امتیاز می‌دهد. این ثبت امتیاز بر مبنای زبان بدن افراد، حالات چهره افراد، تعداد حضار، دمای محیط، زمان برگزاری جلسه و غیره صورت می‌گیرد.

به عنوان مثال این برنامه که از ابزار بصری، حسگر و دوربین نیز برای افزایش دقت خود استفاده می‌کند، پی می‌برد که افراد حاضر در یک جلسه تا چه میزان به سخنران توجه دارند و تا چه حد به علت استفاده از گوشی بر روی مباحث طرح شده تمرکز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این فناوری می‌توان هم در نشست‌های مجازی و هم در نشست‌های حضوری استفاده کرد.

برنامه یادشده با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده حتی می‌تواند میزان مفید بودن جلسات مختلف را پیش بینی کند و برای برگزاری جلسات پربارتر، زمان و مکان‌های مناسب را پیشنهاد بدهد. هنوز مشخص نیست مایکروسافت این برنامه را در عمل چه زمانی عرضه می‌کند. همچنین در مورد نحوه حفظ حریم شخصی و امنیت افرادی که اطلاعاتشان بدین شکل به دست مایکروسافت می‌افتد نیز اطلاعاتی در دست نیست.

کد خبر 5084079

منبع: مهر

کلیدواژه: نرم افزار جدید هوش مصنوعی بهره وری مایکروسافت حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان محسن فخری زاده تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا فناوری فضایی امنیت اطلاعات تولید دانش بنیان ماهواره آمازون ویروس کرونا هوش مصنوعی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان