Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، «علی‌محمد سعادتی» گفت: به منظور بررسی مشکلات بهداشتی محلات و با محوریت پیشگیری از کرونا ویروس، شورای سلامت در محلات این منطقه از ابتدای فروردین سال ۹۹ به صورت مجازی فعالیت خود را شروع کرد.  

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ جلسه مجازی در هر محله برگزار شده، ادامه داد: گروه‌های مجازی شورای سلامت، فرصت مناسبی برای هم‌افزایی بین نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار ایجاد کرده‌اند و این گروه‌ها در منطقه ما توانسته‌اند از ابتدای فروردین امسال تا پایان شهریورماه ۶۵۳ مصوبه به تصویب برسانند که این مصوبات به اجرا هم درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتی با تأکید بر اهمیت تشکیل شوراهایی با محوریت سلامت برای همفکری‌های تخصصی‌تر در رویارویی با بیماری کووید ۱۹ به برخی از این مصوبات اشاره کرد و گفت: مناسب‌سازی بعضی معابر مانند خیابان آجانلو به منظور تسهیل در  تردد افراد دارای معلولیت، نصب ویلچیررو در بعضی معابر مانند خیابان هفده شهریور و خیابان گوته به همین منظور، هماهنگی با مراکز بهداشت و برخی بیمارستان‌های سطح منطقه به منظور دریافت خدمات سلامت سطح یک رایگان برای افراد نیازمند، قراردادن سطل‌های تفکیک پسماند در مجتمع بهنام، هماهنگی با مرکز بهداشت شرق تهران به منظور ضدعفونی برخی منازل افراد مبتلا به کرونا از جمله این مصوبات بوده است.

به گفته سعادتی اعضای شورای سلامت مجازی محلات شامل مدیر سلامت منطقه، مدیر اجتماعی ناحیه، مدیر محله، دبیر شورایاری محله، دبیران کانون‌های فعال، نماینده پایگاه‌های بهداشت، نماینده دفاتر نوسازی محلات، نماینده بسیج و دیگر افراد تأثیرگزار محلی‌اند.

بر اساس این گزارش، شورای سلامت مجازی محلات منطقه ۱۲ در شبکه مجازی واتس‌آپ فعالیت می‌کند و تا پایان حل بحران کروناویروس در منطقه ۱۲ به تشکیل جلسات از این طریق ادامه خواهد داد.

منطقه ۱۲ شهرداری تهران در مرکز این شهر واقع شده است؛   از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران شهرداری منطقه دوازده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران اخبار کنکور شورای سلامت منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز

سیده مریم حسینی در تشریح گزارش نودمین کمیته ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از محلات کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل سالن سعدی شورای شهر شیراز برگزار شد اولین دستور کار جلسه در خصوص هماهنگی شهرداری شیراز با فرماندهی انتظامی شیراز در جهت تامین امنیت بوستان و پارک‌ها در محلات محروم سطح شهر بحث و گفتگو شد.

او افزود: باتوجه به الزام شهرداری و نیروی انتظامی جهت ایجاد فضای امن برای شهروندان شیرازی به ویژه در محلات کم‌برخوردار به جهت استفاده از فضای سبز مقرر شد، هماهنگی کامل شهرداری با نیروی انتظامی با تشکیل جلسه برقرار شود و در خصوص لیست پارک‌هایی که مشکل حضور اراذل و اوباش و فضای نا امن دارند از سوی شهرداری به نیروی انتظامی اعلام شود.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شهرداری مکلف شد در جلسه آینده این کمیته، گزارش عملکرد خود را در خصوص امنیت پارک و بوستان‌ها ارائه کند.

حسینی ادامه داد: دومین دستور کار این جلسه بررسی مشکلات و نیاز‌های محله دینکان در منطقه ۶ بود که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این محله دارد یاوران شورا و گروه‌های جهادی در این جلسه شرکت داشتند و مسائل و مشکلات این محله احصا شد و در این جلسه که با حضور شهردار منطقه شش برگزار شد، مقرر شد شهردار منطقه طی یک بازدید میدانی و بررسی مشکلات مطرح شده را داشته باشد و در هفته آینده ارائه گزارش کند.

او اضافه کرد: دستور کار سوم در خصوص بحث و بررسی درباره مشکلات محله پودونک در منطقه یازده بود که شهردار این منطقه ضمن ارائه گزارشی از کمبود‌ها و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به شورای شهر و کمیته محرومیت‌زدایی ارائه کرد.

حسینی با اشاره به پیشنهاد اجرای طرح پرواز بیان کرد: طرح پرواز با عنوان توانمندسازی نوجوانان کنکوری در مناطق محروم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت آموزشی در سطح مناطق شهر شیراز است تا دانش‌آموزان مستعد که در مناطق محروم سطح شهر ساکن هستند بتوانند از امکانات و ظرفیت و فضای آموزشی موسسات استفاده کنند و بتوانند در کنکور به موفقیت دست یابند.

رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در این جلسه پیرامون این دستور کار مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با محوریت محرومیت‌زدایی و نمایندگان اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، شهرداری شیراز و موسسات آموزشی کنکور جهت بررسی و راه‌اندازی طرح مذکور حداکثر ظرف دو هفته آینده تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است