Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، این هفته در گردهمایی مجازی طلاب و روحانیون استان یزد با اشاره به اهمیت استغفار بر اساس آیات و روایات اسلامی اظهار داشت: اکثر آیات قرآن، انبیای الهی را به استغفار توجه داده و بر اساس قرآن، خداوند امتی را که استغفار می‌کند، عذاب نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: استغفار باعث رزق و روزی، توجه خدا، حل مشکلات و رفع بلا می شود و روزی ۷۰ با استغفار، قلب خدا را متوجه خدا می کند.

ناصری ادامه داد: ما همواره به استغفار نیاز داریم اما اکنون در شرایطی که بلای کرونا بر کشور سایه افکنده، باید با فراگیر کردن استغفار و توکل و توسل، به ریشه کنی این بیماری امیدوار باشیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه استغفار باید در جامعه فراگیر شود و نیاز است در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود، عنوان کرد: کشور ما به واسطه دشمنی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها همواره در معرض بلا و آسیب است و امیدواریم با فراگیر شدن استغفار، خداوند متعال بلای دشمن را از سر مردم ایران رفع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط ویژه کرونا و متوقف شدن فعالیت ائمه جماعات در مساجد و عدم برگزاری نماز جماعت اظهار داشت: ائمه جماعات مساجد اجازه ندهند این شرایط بین آنها و مردم فاصله ایجاد کند.

ناصری عنوان کرد: لازم است در کنار بحث مواسات که اکنون در محلات یزد به صورت مسجدمحور برگزار می شو، ارتباط روحانیون با مردم محله به ویژه جوانان حفظ شود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جلسات کم جمعیت و با رعایت فاصله اجتماعی و در فضای باز برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اکنون از این خلأ به نفع خود استفاده می کنند و مدام در حال شبهه افکنی هستند، افزود: روحانیون باید با روشنگری و تبیین اهداف انقلاب، آرمان‌های امام و شهدا و بیان دسیسه‌های دشمنان این شبهه‌ها را پاسخ دهند.

کد خبر 5084676

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد امام جمعه یزد ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی کاظم صدیقی درباره استغفار که پربیننده شد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 ویدیویی از آیت الله کاظم صدیقی در فضای مجازی پربیننده شده که مردم توصیه می‌کند حتی برای قرض استغفار کنند. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • گردهمایی پهلوانان و پیشکسوتان باستانی کار زورخانه علی ابن ابی طالب اردبیل
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • ویدیوی کاظم صدیقی درباره استغفار که پربیننده شد!
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم