Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمزه زاده کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک مجتمع فولاد سبا گفت: والو‌های سرو والوو پرپرشنال والو از حساس‌ترین نوع والو‌های کنترل هیدرولیکی دارای دقت و حساسیت بالا و در صنعت هیدرولیک از کاربرد فراوان برخوردار و به همین علت در تولید فولاد بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمزه زاده افزود: در شرایط سخت تحریم‌ها کارشناسان فولاد سبا با مشارکت شرکت‌های داخلی با بهره گیری از روش مهندسی معکوس در مدت دو سال ساخته و اکنون در حال بهره برداری است.

او گفت: نمونه داخلی این تجهیز صنعتی کلیدی نصف قیمت مشابه خارجی است و این افتخار ملی است که توانستیم با توان داخلی و همراهی متخصصان توانمند کشور به دانش فنی ساخت آن دست یابیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات ظهر روز شنبه ۱ اردیبهشت در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در ساعات بعدازظهر بصورت پراکنده رگبار باران، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود. احتمال تقویت نقطه‌ای این سامانه بارشی و رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

مجتبی حمزه نژاد افزود: با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی اجتناب گردد.

وی گفت: امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود. دریا در این مدت نسبتا آرام و شرایط برای رفت و آمد دریایی مساعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛  آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی

حمزه نژاد افزود: به لحاظ دمایی، بتدریج تا اواسط هفته آینده، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • حمزه خلیلی، معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین
  • حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق
  • «حمزه خلیلی» معاون اول قوه قضاییه شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت