Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا خبر داد کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره پرتغالی در جدیدترین نصحیت خود به مدیران باشگاه یوونتوس اعلام کرد که روبن نوس هافبک لورهمپتون را جذب کنند.

فابیو بارتیسی، مدیر باشگاه یوونتوس به نصحیت رونالدو می خواهد عمل کند در همین رابطه با مدیران باشگاه انگلیسی وارد مذاکره خواهد شد تا پدیده 23 ساله پرتغالی را به تورین بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش این بازیکن پرتغالی 50 میلیون یورو است و برای بانوی پیر آوردن این بازیکن به تورین کار سختی نیست. این روزها یوونتوس با هدایت پیرلو نتوانسته نتایج رضایت بخشی را کسب کند.

یوونتوس در آخرین بازی خود در سری آ مقابل بنونتو در غیاب رونالدو به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد. بانوی پیر اکنون با 17 امتیاز در رده چهارم سری آ ایتالیا قرار دارد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس روبن نوس کریستیانو رونالدو یوونتوس روبن نوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم) طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل