Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@17:58:16 GMT

جزئیات جلسه آینده کمیسیون مشترک برجام

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۱۶۶

جزئیات جلسه آینده کمیسیون مشترک برجام

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا بیانیه ای در باره برگزاری جلسه بعدی کمیسیون مشترک برجام منتشر کرد که در آن آمده است: نشست کمیسیون مشترک برجام در تاریخ ۱۶ دسامبر(۲۶ آذر) در وین برگزار خواهد شد.

بنا بر این بیانیه: جلسه به ریاست هلگا اشمید مدیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و به نیابت از جوزپ بورل مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگان کشورهای ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه و چین حضور خواهند داشت. 

در ادامه این بیانیه آمده است: شرکت کنندگان در این جلسه درباره اقدامات ادامه دار در راستای حفظ برجام و چگونگی اطمینان یافتن از  اجرای کامل و موثر توافق از طرف تمامی اعضا از جمله آمادگی برای نشست در سطح وزرا گفت و گو خواهند کرد.

 

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام تحریم ایران برجام بدون آمریکا تحریم ایرانی سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به اروپا سفر خواهد کرد و در نخستین مقصد سفر خود به اروپا با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره راه‌های ادامه حمایت از اوکراین و جلوگیری از تشدید جنگ در غزه، دیدار و رایزنی خواهد کرد.

پایگاه خبری العربی اعلام کرد که متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با تأیید خبر سفر بلینکن به اروپا طی هفته آینده گفت: هدف از این سفر تاکید بر تعهد آمریکا به ناتو است.

میلر تاکید کرد: بلینکن در پاریس با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد تا در مورد ادامه حمایت از اوکراین تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش بحران در غزه و سایر موضوعات مهم گفت‌وگو کند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلینکن در بروکسل در نشست وزرای خارجه ناتو شرکت خواهد کرد و در حاشیه این اجلاس با دبیرکل ناتو دیدار خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که بلینکن هچنین با وزیرخارجه اوکراین دیدار خواهد کرد و در بلژیک، در ششمین اجلاس اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا شرکت خواهد کرد.

پیشتر، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که فرانسه در حال آماده کردن گروهی متشکل از ۲ هزار نیروی نظامی برای اعزام به اوکراین است.

کد خبر 6063927

دیگر خبرها

  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • بورل: اتحادیه اروپا بر اساس منافع خود از کی‌یف حمایت می‌کند نه علاقه به مردم اوکراین
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا