Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز دوشنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

سرخپوشان پرسپولیس که در سه دیدار گذشته صاحب یک پیروزی و دو تساوی شده بودند و در رسیدن به گل در جریان بازی ناکام بودند، برای شکستن این طلسم با تغییراتی در ترکیب خود به میدان رفتند اما از موقعیت‌هایی که به دست آوردند برای رسیدن به هدفشان استفاده نکردند تا اینکه در دقیقه ۴۱ سیدجلال حسینی این طلسم را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل محمدی در اکثر دقایق نیمه اول صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت‌هایی را هم به دست آوردند که مهمترین آن نصیب آرمان رمضانی شد اما این مهاجم که در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود دروازه بدون دروازه بان را کج دید و توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۴۱ یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ نصیب پرسپولیس شد که ارسال سعید آقایی را سیدجلال حسینی با ضربه سر به گل نخست سرخپوشان تبدیل کرد تا هم اولین گل این بازی را به ثمر برساند و هم طلسم گل نزدن سرخپوشان در جریان بازی را بشکند.

کد خبر 5084683

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد بيستمين دوره ليگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران دیه گو مارادونا کشتی فرنگی یحیی گل محمدی تیم فوتبال پیکان تهران فدراسیون فوتبال لیگ کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی

به گزارش "ورزش سه"، الهلال که فصل فوق العاده ای را سپری کرده بود و پس از 33 پیروزی متوالی در مسابقات رسمی، امیدوار بود تا بتواند با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا پنجمین قهرمانی خود در سطح قاره را جشن بگیرید، با سد بزرگی به نام العین روبرو شد و پس از شکست سنگین در امارات، نتوانست نتیجه را در بازی برگشت جبران کند و از دور مسابقات کنار رفت.

شوک بزرگ و 45 دقیقه ای که العین و سفیان رحیمی در استادیوم هزاع بن زاید به الهلال وارد کردند، باعث نابودی این تیم شد. جایی که شاگردان هرنان کرسپو در همان نیمه نخست سه مرتبه موفق به گلزنی شدند و بار خود را برای حضور در فینال بستند. هر چند که الهلال دو گل در نیمه دوم آن بازی به ثمر رساند اما پیروزی 4 بر 2 العین باعث شد تا آبی های ریاض در بازی برگشت کار سختی داشته باشند.

پنالتی که ثانیه 48 بازی برگشت به سود الهلال اعلام شد، امید هواداران این تیم را برای کامبک افزایش داد ولی نماینده امارات بسیار پرتلاش تر بود و در نهایت پیروزی دو بر یک الهلال هم باعث نشد نتیجه بازی رفت جبران شود و این تیم هرنان کرسپو بود که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی پنج بر چهار راهی بازی فینال شد.

در این مسابقه الهلال موقعیت های بسیار زیادی را هدر داد اما بدون شک مهمترین آنها در دقیقه 90+9 بود، جایی که در میان ناباوری همگان، ستاره صربستانی این تیم که یکی از موثرترین بازیکنان الهلال طی فصل جاری بوده، نتوانست مقابل دروازه خالی گلزنی کند.

در آخرین موقعیت بازی بود که یاسر الشهرانی در موقعیتی مشکوک، توپ را به روی دروازه ارسال کرد. در ابتدا تصور می شد که توپ از خط عرضی عبور کرده و به بیرون رفته است و به همین دلیل بود که خالد عیسی سنگربان العین و مدافعان این تیم به هوای اوت شدن توپ، تلاشی برای تصاحب توپ انجام ندادند.

درست در لحظه ای که توپ بالای سر خالد عیسی آمد، او واکنش بسیار بدی از خود نشان داد و با یک دفع عجیب، توپ را مقابل ساویچ انداخت اما این بازیکن با ضربه ای عجیب به زیر توپ، آن را به آسمان کوبید تا این موقعیت طلایی در میان تعجب همگان از دست برود.

ساویچ که به دلیل عملکرد خوبش در این فصل حسابی مورد توجه هواداران الهلال قرار گرفته بود، از شب گذشته تاکنون به یکی از عوامل حذف تیمش تبدیل شده است. بازیکنی که هواداران به دلیل خوشحالی های بعد از گل او و اصطلاحا چرب کردن سبیل، از محبوبیت بالایی برخوردار بود، حالا در وضعیت متفاوتی قرار گرفته است.

فرصتی که ساویچ از دست داد، شباهت زیادی به گل دوم گوستاوو بلانکو به مس رفسنجان داشت. جایی که حامد لک نیز مانند خالد عیسی تصور می کرد که توپ از خط عرضی عبور کرده ولی چنین نبود و برخلاف ساویچ، بلانکو موفق شد از موقعیت به دست آمده نهایت بهره را ببرد.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس