Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: طرح ایران قوی در رواق نمایش بستر رقابت مومنانه است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان  در خصوص اجرای طرح ایران قوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: طرح ایران قوی در رواق نمایش بستر رقابت مومنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: سال گذشته رویداد ملی فهما با هدف انسجام و ثبت ویژه برنامه های کانون های مساجد برای نخستین بار انجام شد. 

 

وی ادامه داد: طرح ملی ایران قوی در گام دروم انقلاب اسلامی با هدف جریان سازی گفتمان میان آحاد مردم به ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی اجرا می شود.

 

به گفته حجت الاسلام شکری، رقابت سالم در قالب تولید و اشتراک محتوا زمینه انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: فعالیت بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز می تواند ظرفیت عظیم فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... با محوریت مسجد را در قالب اجرای طرح ایران قوی نشان دهد. 

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز توضیح داد: استان البرز به عنوان استان معین در رواق نمایش متولی برچایی طرح ایران قوی است.

 

وی عنوان کرد: برپایی طرح ایران قوی در قالب رواق نمایش در استان البرز فرصت به نمایش گذاشتن میزان توانمندی ها و پتانسیل ها است.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: هدف اجرایی از طرح ایران قوی رقابت مومنانه در قالب یک مسابقه با هدف آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و محورهای اجرایی آن است. 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رقابت مومنانه رواق نمایش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام شکری طرح ایران قوی رقابت مومنانه رواق نمایش استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در حاشیه دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اظهار داشت: بسترسازی و تمهید مقدمات لازم برای انجام فرایض دینی بخصوص نماز در سطح جامعه از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است و آموزش خانواده‌ها در ترغیب فرزندان به انجام فریضه نماز و اقامه به صورت نماز جماعت باید در دستور کار قرار بگیرد.   وی گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و دستورالعمل اجرایی شورا‌های اقامه نماز که مشتمل بر ماموریت‌های فرهنگی و آموزشی دستگاه‌های استانی در زمینه اقامه نماز است و به همین منظور تبیین دوره‌های تخصصی برای مدیران کل و کارکنان و ائمه جماعات، محور برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در همه سطوح اعم از دستگاه‌های اجرایی مرکز و واحد‌های استانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی درسطح استان در دستور کار قرار گرفته است.   دادآفرین عنوان کرد: روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند و باید مساجد را به جایگاه حقیقی و تراز انقلاب برسانند و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فلسفه و احکام نماز، استفاده از ظرفیت روحانیون، افراد موثر و توانمند در این عرصه می‌تواند به توسعه و تعمیق فرهنگ نماز کمک نماید.

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند