Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لردگان گفت: نظارت مسؤولان بر قیمت اجناس خیلی ضعیف است و حرکت مسؤولان جهت برطرف کردن مشکلات گرانی لاک‌پشتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سیدمهدی تاج‌زاد امام جمعه شهرستان لردگان، با اشاره به گرانی‌های بدون توجیه و منطق در خصوص برخی از اجناس گفت: گرانی با گران‌فروشی تفاوت دارد، ما در شرایط اقتصادی سختی قرار داریم ولی اکثر گرانی‌ها ربطی به تحریم‌ها ندارد چراکه برخی تولیدات داخل نیز ۱۰۰ درصد گران شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه لردگان اضافه کرد: نظارت مسؤولان نیز خیلی ضعیف است و حرکت مسؤولان جهت برطرف کردن مشکلات گرانی لاک‌پشتی است، گران‌فروشی گناهی بزرگ و نابخشودنی است و از مصادیق ظلم است، این در حالی است که اکثر دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی گران‌فروشی می‌کنند. 

تاج‌زاده افزود: در خصوص گران‌فروشی دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی باید دستگاه قضایی و دادستانی‌ها به داد مردم برسند و سخت‌ترین احکام را برای جلوگیری از گران‌فروشی اعمال کنند از مجلس و دولت و قوه‌قضاییه انتطار می‌رود با گران‌فروشی مردمی و دستگاهی مقابله کنند.

وی همچنین به افتتاح پتروشیمی لردگان در شرایط تحریمی و در سال جهش تولید اشاره و ابراز امیدواری کرد: بهره‌برداری این پتروشیمی در شرایط تحریم افتخار بزرگی است که توسط نیروهای داخلی ساخته و افتتاح شد و با افتتاح پتروشیمی لردگان در این اوضاع نابه سامان امیدواریم شاهد محرومیت‌زدایی بیشتری در استان و شهرستان باشیم و در بحث اشتغال مستقیم و چه غیر مستقیم جوانان تاثیرگذار باشد.
    انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است

سردار نعمت الله باقری عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار داشت: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبودند و ندای لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته