Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه ازنا گفت: ترور شهید فخری زاده نشانه‌ای از عجز و ناتوانی کامل دشمنان و استکبار جهانی در برابر پیشرفت‌های همه‌جانبه انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: ترور شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از ناتوانی کامل دشمنان در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند مکتب و مسیر شهدا توسط فرزندان غیور و جوانان انقلابی ادامه خواهد یافت؛ این ترور بار دیگر به ما ثابت کرد دشمن به حدی زبون و ناتوان شده است که دست به ترور و حذف افراد به‌صورت وحشیانه می‌زند.

امام جمعه ازنا ترور دانشمندان ایران را یک روش حقیرانه برای جلوگیری از پیشرفت علمی و تکنولوژی ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست باید بدانند این اقدامات آن‌ها به‌هیچ‌عنوان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران این را به‌خوبی تجربه کرده است که با شهادت فرزندان خویش، بیش از گذشته و باانگیزه قوی و مصمم‌تر از هر زمان دیگری، راه پیشرفت و رسیدن به نوآوری‌های بهتر و موفق‌تر را باهمت دانشمندان و نخبگان خود ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری