Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بیان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و ترویج کمک مومنانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با مشارکت بنیاد علوی و با محوریت روحانیون تبلیغی استان، تعداد ۲۰۰۰ بسته حمایتی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2 هزار بسته حمایتی توزیع شده به ارزش ششصد میلیون تومان در مناطق روستایی شهرستان‌های دره‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و هلیلان بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در ماه مبارک رمضان نیز تعداد ۴۰۰۰ هزار بسته توزیع شده بود.

وی ادامه داد: در راستای این پویش مومنانه بیش از سیصد هیئت مذهبی،کانون‌های فرهنگی و موسسات قرآنی با جذب و حمایت خیرین و تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی از خانواده‌های آسیب پذیر حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام مناطق روستایی مقام معظم رهبری تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ علی رضا یعقوبی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و شروع فصل امتحانات و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی برخی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع  فروش سوالات در فضای مجازی منتشر شده است.   وی افزود: این نوع تبلیغات صرفا ترفندی برای کلاهبرداری است ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی کنند و یا با پرداخت بیعانه از آنها کلاهبرداری نمایند.   رئیس پلیس فتا ایلام عنوان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران گرامی فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد