Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:09:48 GMT

سرلک و رهایی از اخراج؛ کرمانشاهی خوب ندید؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۴۸۹

میلاد سرلک در دقیقه 36 بازی مرتکب یک خطای خطرناک به روی بازیکن حریف شد که رضا کرمانشاهی او را با کارت زرد جریمه کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، البته خطای میلاد سرلک به روی بازیکن حریف ناخواسته بود و به هیچ وجه به دنبال مصدوم کردن بازیکن حریف نبود اما تکل او روی هوا براحتی می توانست سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد و چون تکل روی هوا انجام شد اگر داور سخت گیرانه تصمیم می گرفت می توانست او را از زمین بازی اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این باره کارشناسان داوری می توانند اظهار نظر کارشناسانه و دقیق تری داشته باشند اما اگر رضا کرمانشاهی این خطا را از روبرو می دید شاید تصمیم به اخراج میلاد سرلک می گرفت.

 

کارت زرد معمولا به خطاهایی داده می شود که پا روی زمین است اما در صحنه ای که داور به میلاد سرلک کارت زرد نشان داد تکل او روی هوا و بر ساق پای بازیکن شهر خودرو فرود آمد؛ در نهایت بازیکن شهر خودرو خوش شانس بود که شدت و حدت خطا به گونه ای نبود که او را مصدوم و مجبور به خروج از زمین کند. در فوتبال حرفه ای حتی اگر برخورد شدید نباشد داور به این نتیجه برسد که ممکن است خطای بازیکن سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد بازیکن خاطی را اخراج می کند.

 

اگر نظر کارشناسان داوری اخراج میلاد سرلک در دقیقه 36 باشد باید گفت رضا کرمانشاهی یک اشتباه سهوی بزرگ مرتکب شده است. تیم داوری او در بازی نساجی – تراکتور هم یک گل آفساید به سود تراکتور گرفتند.

 

 

 

میلاد سرلک پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد سرلک پرسپولیس تهران بازیکن حریف میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود

رضا مهاجری می گوید بازیکن خیبر باید بداند کجا بازی می‌کند

طرفداری | سرمربی خیبر می‌گوید درست است که ما صدر جدول هستیم اما انتظارات بالاست ولی با کسب سه امتیاز باارزش از خوشه طلایی تثبیت شدیم.

رضا مهاجری در خصوص این بازی  که با پیروزی یک بر صفر خیبری‌ها به پایان رسید و صدرنشینی دوباره نماینده لرستان را به همراه داشت، گفت:

خوشه طلایی هم تغییرات مثبتی داشت. تیم‌ها در این بازی‌ها تمام وجودشان را می‌گذارند که به حداقل امتیاز دست پیدا کنند.

وی ادامه داد:

در نیمه اول ما فشار آوردیم و خوشه طلایی کمی عقب‌تر بازی می‌کرد و بازی را بسته و دنبال این بود که با انتقال از دفاع به حمله خودش را صاحب موقعیت کند. در نیمه اول ۲-۳ موقعیت خوب داشتیم و استفاده کردیم اما روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و کارمان راحت‌تر شد.

مهاجری افزود:

کار خوب پیش می‌رفت و بازی را پیش‌بینی شده جلو می‌بردیم اما متاسفانه اخراج بازیکن و هدردادن موقعیت‌ها ما را تحت تاثیر قرار داد.

وی بیان کرد:

از مهاجمی که آن گل را می‌زند، نزدن موقعیت تک به تک غیرقابل پذیرش است. بازیکن باید تمرکز بالایی داشته باشد و شاید اگر گل دوم را می‌زد، اصلا این اخراج اتفاق نمی‌افتاد و تیم تحت فشار قرار نمی‌گرفت.

سرمربی خیبر تصریح کرد:

ما بعد از اخراج مقداری تحت فشار قرار گرفتیم اما دفاع و هافبک‌مان خیلی خوب کار کرد و توانستیم سه امتیاز باارزش خارج از خانه را به دست بیاوریم.

مهاجری همچنین در خصوص اخراج بازیکن خیبر گفت:

من از صحنه دور بودم ولی اگر بازیکنم مقصر باشد، قطعا شدید با او برخورد می‌کنم. تعارف نداریم. اگر در آن ۲۰ دقیقه که ۱۰ نفره بودیم اتفاقی می‌افتاد، سرنوشت تیم تغییر می‌کرد.

وی تاکید کرد:

بازیکن باید بداند چه لباسی پوشیده و کجا بازی می‌کند و در چه شرایطی است. قطعا اگر با بازبینی فیلم مشکلی باشد، به شدت برخورد می‌کنیم.

سرمربی خیبر در ادامه با بیان اینکه انتظارات بالاست، گفت:

من به خوشه طلایی احترام می‌گذارم اما ما روی ۱-۰ صاحب موقعیت شدیم و باید این موقعیت‌ها را گل کنیم اما نمی‌کنیم و اخراجی می‌دهیم.

وی ادامه داد:

اخراج هم به نظرم صحنه‌ای نبود که بگوییم تک به تک بود و فداکاری کرد و به نظر من خودخواهی بازیکن بود. البته من صحنه را ندیدم، باید ببینم تا درست تصمیم بگیرم. اخراج کار ما را سخت کرد و به همین دلیل بچه‌ها ناراحت بودند.

مهاجری یادآور شد:

فوتبال به یک لحظه اشتباه بستگی دارد و اگر ما دو امتیاز را از دست می‌دادیم، در ادامه کارمان سخت می‌شد. وقتی بازیکنان تحت فشار هستند، شاید عصبانیت‌هایی ایجاد شود.

وی با تاکید دوباره بر اینکه انتظارات از خودمان و تیم‌مان بالاست، گفت:

من الان درباره آقای عبدی صحبت نمی‌کنم که سوءتفاهم نشود، اما تمام تلاشش را می‌کند که بچه‌ها در آسایش و آرامش کامل کار کنند. درست است که ما صدر جدول هستیم اما انتظارات بالاست. دیروز سه امتیاز باارزش گرفتیم و تثبیت شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد