Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@17:21:07 GMT

دیاباته چهار بازی مهم استقلال را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۵۵۰

دیاباته چهار بازی مهم استقلال را از دست داد

مهاجم تیم فوتبال استقلال با مشخص شدن وضعیت مصدومیتش سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته شیخ دیاباته در اواسط تمرین روز یکشنبه، به دلیل احساس درد در عضله پای‌ خود به تمرین ادامه نداد و این مساله باعث شد تا این بازیکن برای انجام فرایند درمانی در اختیار کادر پزشکی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مشخص شدن وضعیت مصدومیت و انجام تست‌های پزشکی، مشخص شد این بازیکن قادر به همراهی آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود و سه هفته از میادین دور است. مهدی سیاه‌پوش پزشک تیم فوتبال استقلال در این رابطه گفت:‌ بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

با این وجود، دیاباته ۴ بازی آینده تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست خواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی شیخ دیاباته دیاباته استقلال دیاباته مصدوم شد محدودیت های کرونایی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

به گزارش ورزش سه،پورموسوی صبحت‌هایش را با گلایه آغاز کرد و گفت: گلایه‌دارم از باشگاه گل‌گهر، ما نزدیک صد هوادارمان از اهواز آمده بودند و یک مقدار به آنها کم لطفی شد و محل خوبی برای اسکان آنها در استادیوم به آنها داده نشد و حداقل باید پشت نیمکت خودمان حضور پیدا می‌کردند، برای ورودشان هم وقتی بازی رایگان است، مگر باشگاه گل‌گهر نیاز به پول بلیت 100 هوادار ما داشت؟

ویدئو: 330350

پورموسوی درباره جریان مسابقه گفت: بازی زیبایی بود و چهار گل داشت و در فوتبال ما یک گل به زور به ثمر می‌رسد، همه از زیبایی مسابقه راضی بودند، البته طبیعی است وقتی بازی دو بر صفر می‌شود دو بر دو هواداران ناراحت باشند، چیزی از ارزش های تیم گل‌گهر کم نمی‌کند و ما توانستیم از یک بازی سخت امتیاز کسب کنیم.

در ادامه کنفرانس بحث و جدال بین خبرنگار حاضر در کنفرانس و سیروس پورموسوی نسبت شکل گرفت و سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ گفت: برادر شما سخنگوی باشگاه گل‌گهر شدید؟ گلایه من به حق است و می‌گویم هواداران تیم پشت نیمکت ما باشد، قانون این است که هوادار پشت نیمکت تیم خودش باشد، شما چرا غیرمنطقی صحبت می‌کنید، من می‌گویم قانون این است و حرفی ندارم!

این بحث ادامه دار بود نسبت به شرایط تمرینی استقلال خوزستان در سیرجان کشیده شد و پورموسوی اظهار داشت: زمانی که گل‌گهر به اهواز آمده بود در بهترین زمان به آنها زمین تمرین دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در انتها درباره کامبک این تیم گفت: ما ریسک کردیم و فوتبال یعنی ریسک کردن، از دقیقه 88 تبدیل شدیم به چهار چهار دو و گفتیم یا می‌شود سه بر صفر یا برمی‌گردیم، ما نیمه اول کنترل کردیم، نیمه دوم روی اشتباه گل خوردیم و برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم اما با تعویض هایی که انجام دادیم امیدوار بودیم بازی برگردد و خداروشکر این اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر مشخص شد
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین