Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا همه اعضای ارشد تیم رسانه‌ای خود در کاخ سفید را از میان زنان انتخاب می‌کند.

براساس اعلام این خبرگزاری، قرار است تیم رسانه‌ای بایدن به طور کامل ترکیبی از مدیران زن باشد؛ اقدامی که از تمایل نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا برای تشکیل تیمی کاملاً متفاوت در کاخ سفید حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش اسپوتنیک، کارکنان ارشد مطبوعاتی کاخ سفید متشکل از دستیاران ارشد کارزار انتخاباتی بایدن و کارمندان با تجریه دولت اوباما هستند.

«جو بایدن» در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: مفتخرم که اولین تیم رسانه ای کاخ سفید متشکل از زنان را اعلام کنم. این نیروهای با تجربه و واجد شرایط، دیدگاه‌های متنوعی نسبت به کار و تعهد مشترک‌شان برای بازسازی بهتر این کشور دارند.

بر اساس اعلام این رسانه، برای اولین بار نقش‌های ارتباطی ارشد در کاخ سفید تماماً به زنان می‌رسد. ۴ نفر از این ۷ فرد منصوب نیز زنان رنگین‌پوست هستند.

این در حالیست که ساعاتی پیش تیم انتقال قدرت «جو بایدن» از تعیین «جن ساکی» که در دولت اوباما سخنگوی وزارت خارجه بود به عنوان سخنگوی کاخ سفید خبر داد.

همچنین قرار است «کیت بدینگفیلد» نیز مدیر ارتباطات کاخ سفید بشود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بایدن تیم رسانه ای کاخ سفید تیم رسانه ای کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» گفت: تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه فرو ریخت و از بین رفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفتگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبد‌های آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!