Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، پیکر مطهر سردار جانباز شهید حاج علیرضا رضایی ظهر امروز با حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس، امام جمعه چهاردانگه، همرزمان، خانواده شهید و اقشار مختلف مردم و مسؤولان منطقه در گلزار شهدای امامزاده عباس(ع) شهر چهاردانگه تشییع و در جوار دیگر شهدای این شهر تدفین شد.

امروز اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان اسلامشهر به پاس قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شهید مدافع حرم رضایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آخرین نماز وداع و میت را به امامت حجت الاسلام گلوردی امام جمعه شهر چهاردانگه بر پیکر این شهید اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهید حاج علیرضا رضایی که از ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم ساکن شهرچهاردانگه شهرستان اسلامشهر بود پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در اثر عارضه شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع حرم که متولد سال ۱۳۴۱ بود پس از دوران دفاع مقدس در مبارزه با تروریست‌های داعشی برای دفاع از حرمین شریفین اهل بیت(س) راهی جبهه‌های نبرد با کفار و نفاق شد و در کنار یاران و همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر و در مقابله با نیروهای داعش و تکفیری به مقابله پرداخت.

شهید رضایی که سال‌ها مسؤولیت ستاد نماز جمعه شهرچهاردانگه را برعهده داشت، پس از شکست تروریست‌های داعشی به عنوان خادم اهل بیت در حرمین حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) خدمت می‌کرد، پس از تحمل سال در درد و رنج در اثر عارضه شیمیایی در آخرین روزهای عمر با برکت خود در حین انجام مأموریت در دفاع از حرم اهل بیت(س) در اثر بیماری و در نبرد با ویروس منحوس کرونا دعوت حق را اجابت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدافع حرم دفاع مقدس تشییع شهید علیرضا رضایی چهاردانگه اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید

دریافت 6 MB

همشهری آنلاین: یک دختر فلسطینی با حرکات خاص خود روبروی دوربین یک خبرنگار ایستاده و می گوید: «خواب دیدم شهید شدم و دفنم کردند.»

او می گوید وقتی اشغالگران اسرائیلی به خانه آن‌ها هجوم آوردند، او از ترس و هراس غش کرده و خواب دیده که شهید شده و عده‌ای در حال تشییع او هستند.

او می گوید در خواب دیده است که در محاصره نظامیان قرار دارد و تک و تنها شهید می شود و سپس او را تشییع می کنند.

خواب عجیب این کودک دختر بیانگر اضطراب و وضعیت آشفته روحی و روانی است که بر مردم غزه بویژه کودکان بدلیل جنگ اسرائیل تحمیل شده است.

کد خبر 846435 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ