Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سازمان بیمه سلامت،  داود حاج قاسمعلی درباره تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت بیان کرد: برای پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی دفترچه های بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران به جز صندوق بیمه سلامت ایرانیان که تاریخ اعتبارشان از ابتدای سال ٩٩ به اتمام رسیده، به مدت ۶ ماه تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شده تا کسانی که دفترچه‌شان برگه‌های سفید دارد نیازی نباشد که برای تمدید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: به موسسات درمانی طرف قرارداد اعلام شده که تمامی دفترچه های بیمه سلامت تا مدت زمان اعلام شده حتی برای دریافت خدمات معمولی غیرالکترونیک دارای اعتبار بوده و قابل پذیرش هستند.

وی افزود: دفترچه حدود ۶ میلیون نفر در کشور تاکنون تمدید اعتبار شده و با این اقدام مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پشخوان کاهش قابل توجهی یافته است.

حاج قاسمعلی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا هر ماه حدود یک میلیون چاپ دفترچه در دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد که این موضوع به دلیل تمدید اعتبار سیستمی نسبت به قبل کمتر شده است.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #١٦٦٦* می‌توانند کد ملی خود را وارد کنند و با دریافت پیامک از تمدید اعتبار دفترچه خود اطمینان حاصل کنند و موسسات درمانی نیز با همین اقدام می‌توانند نسبت به پذیرش بیمه شدگان سازمان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، سازمان بیمه سلامت پیش از این نیز اعلام کرده بود که دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنها دارای نسخ سفید است نیازی به تعویض ندارد و این افراد می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران کرونا ویروس کرونا بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران اخبار کنکور سازمان بیمه سلامت ایران دفاتر پیشخوان تمدید اعتبار بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: به علت موج استقبال مشمولان و صف‌های طولانی با موافقت دولت، ثبت نام این طرح یک ماه تمدیدشد.
مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به ۱۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.
در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم