Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:04:15 GMT

حرکت کاروان خودرویی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۵۹۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم نمادین حرکت کاروان خودرویی در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده که امروز در مشهد برگزار شد، مردم مشهد ابراز انزجار خود را از این حرکت مذبوحانه اعلام کردند.

مردم با خودروهای شخصی در حالی که پوسترهایی مزین به عکس رهبر انقلاب، شهیدسلیمانی و شهید فخری زاده، همراه با شعارهایی ضد عاملان این جنایت در دست داشتند، در سطح شهر حرکت کرده و این اقدام را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه مراسم حسین نظری، فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین (ع) در منطقه شهید مطهری مشهد، این حرکت را شیوه‌ای نمادین در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانست و افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی تصمیم بر این کار گرفتیم که با اطلاع رسانی خوب در فضای مجازی و همراهی برخی تشکل‌های مردمی، استقبال نسبتاً خوبی از این مراسم شد.

وی با بیان اینکه آغاز این مراسم از ساعت ۱۴ و پایان آن ساعت ۱۶ بود، افزود: جهت ترافیک کمتر و همچنین پوشش رسانه‌ای مناسب‌تر این ساعت از روز را انتخاب کردیم و این حرکت نمادین در سطح خیابان‌های مهم شهر مشهد انجام خواهد شد.

در این مراسم، مردم خواستار برخورد با عاملین داخلی و خارجی این جنایت شدند.

کد خبر 5084652

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای هسته ای مشهد ایران محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • مراسم نمادین هفته سلامت در شهر ری با حضور مرشد پیشکسوت (فیلم)
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان