Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:22:46 GMT

گودرزی: محکومیت قابل اجرای نجفی ۵ سال است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۶۰۴

گودرزی: محکومیت قابل اجرای نجفی ۵ سال است

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: تاکنون حدود ۱۸ ماه از محکومیت پنج ساله موکل گذشته است و طبق قانون یک سوم مدت محکومیت باید طی شود تا بتوان تقاضای آزادی مشروط کرد.

 حمیدرضا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت محمدعلی نجفی، اظهار کرد: آقای نجفی در حال تحمل حبس در زندان اوین هستند. محکومیت موکل برای قتل پنج سال و برای اسلحه شش ماه است و آنچه قابل اجراست محکومیت پنج سال قتل عمد است که اکنون حدود ۱۸ ماه آن گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک سوم محکومیت که مهلت قانونی است و قانون پیش‌بینی کرده است، باید طی شود تا بتوان تقاضای آزادی مشروط کرد که هنوز نگذشته و تمام نشده است.

لازم به ذکر است، میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۷ خردادماه سال ۹۸ با شلیک گلوله به قتل رسید. عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. اتهامات نجفی، قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح است.

هیأت عمومی دیوان عالی کشور که در خصوص صدور رأی اصراری پرونده محمدعلی نجفی در شهریور ماه برگزار شد نیز اتهام نجفی را قتل عمد دانست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی محمدعلی نجفی میترا استاد حمید گودرزی محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق

به گزارش “ورزش سه”، پس از شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۶۳ میلیون تومان بابت اصل خواسته و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

این در حالی است که کمیته تعیین وضعیت نسبت به درخواست پهلوان به میزان ۱۳۱ میلیون تومان قرار رد صادر کرد.

احسان پهلوان به مدت دو فصل در پرسپولیس حضور داشت.

دیگر خبرها

  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • از جان گذشتگی در عمق چاه
  • پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری رشد قابل توجهی داشته است/ ماندگاری در مناطق محروم با اجرای تعرفه‌های ترجیحی
  • افزایش قابل توجه تعرفه‌های خدمات پرستاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی برای زنجان
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی