Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تست‌های شخصیت‌شناسی از جمله تست‌هایی هستند که می‌توانند به افراد کمک کنند تا زوایای پنهان درون خود و دیگران را تشخیص دهند و با استفاده از همین خصیصه‌ها بتوانند با دیگران ارتباط برقرار و یا شغلی را برای خود انتخاب کنند و در نهایت، زندگی خود را آگاهانه‌تر پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر، تصویر زیر برای شما آماده شده است که می‌تواند به بخش دیگری از شخصیت شما اشاره کند. این تست روانشناسی روی زوایای متفاوتی از شخصیت و روانتان نور خواهد انداخت و به شما کمک خواهد کرد راز‌های درون خود را بیشتر بشناسید.
بنابراین، عکس زیر را نگاه کنید و بگویید در اولین نگاه، چه چیزی را می‌بینید.   مونا لیسا شما شخصی هستید که مهارت و تجربه ارتباطی زیادی دارد و علاوه بر این، توانایی این را دارید که دیگران را به خوبی سرگرم کنید. شما زمانی که با اطرافیان خود ارتباط برقرار می‌کنید، شادی واقعی احساس می‌کنید و علاوه بر این، خوشحال هستید که در اطرافتان همه با خنده و لبخند با یکدیگر برخورد می‌کنند و شاد هستند.
شما فردی باهوش، میانه‌رو و صمیمی هستید که دارای حس شوخ طبعی بالایی هستید و این توانایی را دارید که به خودتان بخندید.   آب شما فردی باهوش، تحصیل کرده، عاشق ورزش و بازی‌های ورزشی هستید و اگر بین دوستان نزدیکتان و همچنین جمع آشنایان بحثی پیش بیاید، شما به عنوان واسطه وارد عمل می‌شوید و دخالت می‌کنید تا همه را با هم آشتی دهید.
به همین دلیل است که دیگران شما را دوست دارند و مورد تحسین آن‌ها قرار می‌گیرید و در اثر همین مسائل، جهان را دوست دارید و می‌دانید که چگونه قدردان روابط دوستانه خود باشید.   ماهی اگر ماهی‌ها توجهتان را به خود جلب کرده‌اند، باید بدانید که شما فردی مهربان و دوستدار صلح هستید و همچنین در حوزه کاری خودتان هم فردی منظم و مسئولیت‌پذیر هستید که همیشه حاضرید تا محل کار خود را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. به دلیل همین روحیه، نظم و شیوه کاری مناسب خود، از طرف دیگر کارمندان و همکارانتان مورد تشویق قرار می‌گیرید.   برای شما دوست شدن با دیگران بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید ارتباط برقرار کنید و دانش کسب کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تست شخصیت روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه کسب برای بازنشستگان

 به گزارش صدای ایران، دریافت جواز کسب برای هرکسی امکان‌پذیر است. حتی بازنشستگان و کارمندان مختلف نیز می‌توانند برای دریافت جواز مرتبط با بیزینس خود اقدامات لازم را انجام دهند. به طور حتم اگر اطلاعات جامع و کاملی درباره شرایط و مراحل دریافت جواز در اختیارتان باشد، در بازه زمانی بسیار کوتاهی می‌توانید این سند حقوقی را دریافت کنید.

در کل اگر فعالیت قانونی دارید، فرقی ندارد که حوزه فعالیت شما چیست. چه بازنشسته و‌کارمند باشید و چه در حال تحصیل، اگر شرایط و مدارک شما کامل باشد، به راحتی می‌توانید پروانه کسب برای فعالیت‌های تجاری خود دریافت کنید. قطعا با دریافت این مجوز نه تنها از محصولات و خدمات خود به صورت قانونی محافظت می‌کنید، بلکه امکانات دیگری نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها توضیح می‌دهیم.

معرفی انواع پروانه کسب

پیش از اقدام برای ثبت نام و دریافت پروانه کسب، باید با انواع آن آشنا شوید. در واقع این گواهی براساس نوع مشاغل به چهار دسته مختلف تقسیم شده است که باید متناسب با نوع بیزینس خود پروانه کسب مورد نظر را انتخاب کنید. اکنون به معرفی هریک از این دسته‌ها می‌پردازیم:

جواز کسب توزیعی

جواز کسب توزیعی به آن دسته از افرادی تعلق می‌گیرد که در زمینه فروش اقلام مصرفی فعالیت می‌کنند. بنابراین اگر شما فروشنده لباس هستید یا اقلام آرایشی و بهداشتی برای فروش دارید، باید مجوز رسمی توزیعی دریافت کنید. در غیر اینصورت تمام فعالیت‌های شما غیر قانونی خواهد بود.

جواز کسب تولیدی

افرادی که می‌خواهند در زمینه تولید پوشاک، مواد پلاستیکی، نان و شیرینی و... یک مکانی را برای فعالیت‌های تجاری خود انتخاب کنند، باید جواز کسب تولید را از صنف مربوطه دریافت کنند. در واقع این جواز برای افرادی صادر می‌شود که قصد تولید محصولات مختلف را دارند و باید شرایط آن را به طور کامل رعایت کنند.

جواز کسب فنی

این نوع جواز مختص افرادی است که در حوزه تعمیرات وسایل الکتریکی یا ابزارهای فنی فعالیت می‌کنند. هدف اصلی این افراد تعمیرات وسایل مختلف است. به همین علت حتما باید مدرک فنی و حرفه‌ای مختص به شغل خود را داشته باشند تا جواز کسب برایشان صادر شود.

جواز کسب خدماتی

مشاغلی که به جای ارائه و تولید کالا، خدمات مختلفی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند، نیاز به دریافت جواز کسب خدماتی دارند. آرایشگاه‌های مردانه و زنانه نمونه بارزی از این نوع مشاغل هستند که به این نوع جواز کسب احتیاج دارند و بدون این مجوز هرگونه فعالیت آن‌ها غیر قانونی خواهد بود.

شرایط دریافت جواز کسب برای بازنشستگان چیست؟

شرایط دریافت جواز کسب با توجه به نوع مشاغلی که در نظر دارید، متفاوت خواهد بود. اما در حالت کلی به دو صورت موقتی و دائم اهدا می‌شود. جواز موقتی یکساله است و نیاز به تمدید مجدد دارد. اما جواز دائم تا پنج سال اعتبار دارد و در صورت اتمام می‌توانید آن را تمدید کنید.

بدون شک برای دریافت هریک از این مجوزهای کسب شرایطی وجود دارد که فرد باید به طور کامل آن‌ها را رعایت کند. بنابراین فرقی ندارد که بازنشسته باشید یا یک کارمند فعال، در هر صورت باید شرایط و ضوابط زیر را رعایت کنید تا جواز کسب به شما تعلق گیرد.

بیش از هرچیز باید بدانید که جواز کسب تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که در گذشته هیچ‌گونه مجوزی را دریافت نکرده باشند. اگر آقا هستید حتما باید گواهی پایان خدمت، معافیت و پایان تحصیل در اختیارتان باشد تا بتوانید جواز کسب دریافت کنید. برای دریافت پروانه کسب باید وضعیت ملک مورد نظر مشخص شود. اگر مالک هستید و قصد دارید جواز کسب برای ملک خود دریافت کنید، باید سند مالکیت را به همراه داشته باشید. اگر ملک شما استیجاری است، باید اجاره‌نامه ارائه دهید. اگر قصد فعالیت با سازمان‌های دولتی دارید، باید مبایعه نامه به نام خود داشته باشید. بازنشستگان باید مانند سایر افراد گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر و سابقه سو پیشبنه را از سازمان‌های نظارتی و آزمایشگاه‌های مربوطه دریافت کنند تا به آن‌ها جواز کسب تعلق گیرد. ارائه آخرین مدرک تحصیلی نیز جزو شرایط دریافت پروانه کسب است. البته اگر سن بالاتری دارید تنها کافیست سواد خواندن و نوشتن خود را اثبات کنید. می‌توانید در این زمینه مدارک مربوط به دوران ابتدایی را ارائه دهید. برای دریافت پروانه کسب حتما باید در حوزه مربوط به فعالیت‌های تجاری خود حداقل ده ساعت آموزش دریافت کنید و گواهی آن را برای اخذ مجوز به همراه داشته باشید. این آموزش‌ باید در مراکز و موسسات معتبر انجام شود. در آخر نیز شما باید از اداره اماکن نیروی انتظامی یک برگه تاییدیه به عنوان موافقت‌نامه داشته باشید تا بتوانید یک مکانی را برای فعالیت‌های تجاری خود ثبت کنید. 

ارائه گواهی سلامت و بهداشت نیز یکی دیگر از شرایط ثبت مجوز کسب و کار برای بازنشستگان است. البته برای همه کسب‌و‌کارها این برگه لازم نیست و در صورت نیاز باید دریافت کنید. 

مدت زمان دریافت جواز کسب برای بازنشستگان چقدر است؟

بازنشستگان یا هر صنف دیگری برای دریافت جواز کسب باید شرایط و مدارکی که عنوان شد را به همراه داشته باشند. پس از ثبت درخواست اولیه، اگر شرایط شما برای صدور مجوز برقرار باشد، یک نامه کتبی از سوی سازمان اصلی دریافت می‌کنید. از صدور این نامه به مدت سه ماه فرصت دارید که مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید. این مدارک شامل گواهی وضعیت فعلی واحد، گواهی پایان خدمات، گواهی بهداشت و سلامت و... می‌شود. اگر مدارک کامل بود در عرض ۱۵ روز پروانه کسب در اختیار شماست.

افرادی هستند که به دلیل مشغله‌های کاری یا عدم تجربه در این زمینه نمی‌توانند برای دریافت جواز کسب اقدام کنند. در اینجا می‌توانید از کارشناسان مجموعه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، مانند ثبت شو، برای دریافت این گواهی کمک بگیرید. ثبت شو یک وبسایت معتبر است که در زمینه خدمات ثبت و مالیات فعالیت می‌کند و می‌توانید برای دریافت پروانه کسب روی این مجموعه حساب کنید. همکاری با این پلتفرم بسیار راحت و سریع است و با یک هزینه مناسب تمام کارها بدون دردسر انجام می‌شود.

برگرفته شده از وبلاگ سایت ثبت شو


دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس