Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه با اشاره به اقدام تروریستی و شهادت دکتر محسن فخری زاده که ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را بر عهده داشت در تاریخ ۷ آذر ماه، اهداف تروریست‌ها از ترور این دانشمند و از مدیران برجسته حوزه هسته ای کشور و تلاش دشمنان برای تحریک ایران و ایجاد درگیری مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با تاکید بر تروریسم دولتی اسرائیل و برشمردن سوابق این رژیم در ترور دانشمندان هسته ای ایران به مرور تلاش های شهید فخری زاده در مبارزه با کرونا و نقش وی در ساخت کیت های تشخیصی ویروس کرونا می پردازد.

در ادامه این برنامه که میزبان کارشناسان و صاحب نظرانی همچون دکتر حسین رویوران کارشناس مسائل سیاسی، دکتر نصراله تاجیک تحلیلگر سیاسی و دکتر فواد ایزدی کارشناس مسائل منطقه است ارتباط ترور با تحریم مورد واکاوی قرار گرفته و ناامیدی آمریکا و غرب از تحریم های حداکثری علیه ایران و در نتیجه اقدام به ترور اخیر به عنوان نماد خستگی دشمنان از عدم تاثیر تحریم ها بررسی خواهد شد.

نگاهی به واکنش احتمالی ایران در پاسخ به ترور دکتر فخری زاده، تقویت توان هسته ای به عنوان کمترین پاسخ ایران به این اقدام، مروری بر مصاحبه های مردمی ایران و انعکاس احساس عمومی مردم علیه اسرائیل و آمریکا، معیارهای دوگانه حقوق بشری اروپایی ها نسبت به اقدامات تروریستی و پاسخ محکم ایران درصورت اثبات انجام این اقدام تروریستی توسط اسرائیل از جمله محورهایی است که در این برنامه مورد نقد و گفت و گو قرار می گیرد.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۰:۰۵ بامداد چهارشنبه ۱۲ آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۵:۰۰، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهید فخری زاده نقش آمریکا در ترور اسرائیل فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: تشدید وضعیت کنونی در خاورمیانه به دلیل امتناع غرب از بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای ایران ممکن شده است.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین همچنین در کانال تلگرامی خود نوشت: رویدادهای بسیار خطرناک کنونی در خاورمیانه یکی از نتایج تصمیم آمریکا و تروئیکای اروپایی برای جلوگیری از مذاکرات بر سر بازگرداندن برجام است. فرصتی برای اجتناب از این وضع وجود داشت. غرب راه را برای وقایع جاری هموار کرده است.

به نقل از خبرگزاری تاس، ایران شنبه و یکشنبه، پهپاد و موشک‌ها را به سمت اسرائیل پرتاب کرد و آن را پاسخی به جنایات متعدد از جمله حمله هوایی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق خواند.

در سال ۲۰۱۵، پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و آلمان برجام را با ایران برای حل بحران برنامه هسته‌ای تهران امضا کردند.

در سال ۲۰۱۸، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری وقت آمریکا تصمیم گرفت از این توافق خارج شود. جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده بارها تمایل خود را برای بازگرداندن واشنگتن به توافق هسته‌ای اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل
  • تمدیدنشدن معافیت تحریم‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا: همچنان در حال بررسی هستیم
  • تصمیم جدید آمریکا درباره معافیت‌های تحریمی و هسته ای ایران
  • عدم تمدید معافیت تحریم‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا: همچنان در حال بررسی هستیم