Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:48:33 GMT

۵ نوزاد در رباط کریم و بهارستان متولد شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۶۱۶

۵ نوزاد در رباط کریم و بهارستان متولد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تب تولد فرزند در تاریخ‌های رند؛ چند سالی است در کشورمان باب شده و متأسفانه هر روز شاهد مصائب این موضوع هستیم که برخی از زوجین تمایلات عجیب و غریبی به این مسائل پیدا کردند.

گفتنی است که از ماه‌ها قبل برای تولد نوزادان در لاکچری ترین تاریخ قرن یعنی نهم آذرماه ۱۳۹۹ هماهنگی‌هایی صورت گرفته بود به طوری که متخصصان و وزارت بهداشت از روزها قبل نسبت به این موضوع اعلام هشدار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص وضعیت تولد در این روز خاص با رؤسای بیمارستان‌های رباط کریم و بهارستان گفتگو کرده‌ایم که شرح این گفتگو را می‌خوانید.

حامد اسدی شریف، رئیس بیمارستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روز گذشته چهار نوزاد رباط کریمی پا به جهان هستی گذاشتند تا در صفحه شناسنامه خود، تاریخ تولد رند و یکپارچه ای داشته باشند.

اسدی شریف ضمن تقدیر از فرهنگ و عقلانیت مردم رباط کریم افزود: واقعاً از صمیم قلب خوشحال هستیم که شهروندان رباط کریمی دنبال این مسائل عجیب نمی‌روند و عقلانیت را بر هر عملی دیگر ترجیح می‌دهند.

ناصر عباسی دزفولی، رئیس بیمارستان شهرستان بهارستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این تاریخ پر طرفدار که مصادف شده با آخرین تاریخ رُند قرن چهاردهم، فقط یک نوزاد گلستانی در بیمارستان بهارستان به دنیا آمده است.

عباسی دزفولی در خصوص روند کرونا در این شهرستان از روند کاهشی مبتلایان به کرونا در این منطقه خبر داد و افزود: با این وجود به طور متوسط روزی سه نفر در این بیمارستان دچار مرگ کرونایی می‌شوند.

رئیس بیمارستان شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۵ بیمار بدحال در بخش ویژه کرونایی‌های بیمارستان بهارستان بستری هستند، گفت: در هفته‌های قبلی تلفات کرونایی روزانه به ۴ یا ۵ تن هم رسیده بود.

کد خبر 5084690

منبع: مهر

کلیدواژه: تولد نوزاد بهارستان رباط کریم ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرزانه خالدی ۳۳ ساله در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی ، صاحب ۳ قلوی دختر شد.

دکتر ملیحه خلیلی  متخصص زنان و زایمان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان گفت : خانم خالدی به علت فشار خون بالا و پرخطر بودن در بیمارستان بستری و سه قلوها در عرض ۳ دقیقه که هرکدام به فاصله یک دقیقه از هم متولد شدند.

دکتر خلیلی ادامه داد در هفته سی‌وچهارم بارداری مادر ۳۳ ساله این نوزادان، با عمل سزارین به دنیا آمدند که  وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم که در حال حاضر در سلامت کامل هستند .

آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله، کارگر و در حال حاضر اجاره نشین است.

به گفته مهناز خیری متخصص کودکان و نوزادان قل سوم به علت نداشتن تنفس و گریه خودبخودی در بدو تولد، احیا شد و اقدامات درمانی لازم برای سه قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان انجام، که خوشبختانه قل اول باحال خوب به همراه مادر مرخص و قل دوم و سوم در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بستری هستند و وضعیت پایدار و مطلوبی دارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام در سال جاری
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش