Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:57:27 GMT

تیم‌داری اشتادسازه مشهد در فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۶۶۷

تیم‌داری اشتادسازه مشهد در فوتبال

ایسنا/خراسان رضوی مالک باشگاه اشتادسازه مشهد گفت: عجیب است که قهرمان فصل پیش لیگ برتر هندبال بانوان کشور، سالن تمرین استیجاری دارد.

سعید حسامی تکلو در نشست خبری باشگاه هندبال بانوان اشتادسازه که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: بانوان در تمام ابعاد جامعه سهیم و تاثیرگذار هستند اما توجه خاصی به آن‌ها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادهای بازیکنان در بین آقایان و بانوان بسیار متفاوت است.

وی افزود: به عنوان یک شهروند، سعی کردیم دین خود را به ورزش بانوان ادا کنیم. شرکت اشتادسازه در سال ۹۷ به منظور حمایت از یکی از تیم‌های هندبال استان، به این تیم اضافه شد تا حامی مالی باشد و به نوعی تمام هزینه‌های برگزاری بازی‌ها و رفت و آمد را پوشش دهد.

مالک تیم هندبال بانوان اشتادسازه عنوان کرد: در همین سال رتبه پنجم لیگ برتر را کسب کردیم. همین موضوع عاملی شد تا در فصل بعد قوی‌تر ظاهر شویم و با هدف قهرمانی وارد رقابت‌های لیگ شویم. هشت بازیکن ملی‌پوش به همراه پنج بازیکن بومی و مربی تیم ملی را جذب کرده‌ایم و پس از چند سال توانستیم چند هفته زودتر قهرمان شویم.

حسامی ادامه داد: اشتادسازه علی‌رغم کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش، تیمی کم‌حاشیه بود و سعی کردیم جو خوب و حرفه‌ای برای بازیکنان ایجاد کنیم. روند حرفه‌ای بودن را دنبال کردیم که خوشبختانه موفقیت آمیز بود.  

تیم‌های آقایان و بانوان اشتادسازه در لیگ دسته یک والیبال

وی در خصوص تیم‌داری در لیگ دسته یک والیبال کشور توضیح داد: پیشنهاداتی از سوی هیات والیبال صورت گرفت که منجر شد اشتادسازه در لیگ دسته یک والیبال کشور در دو بخش آقایان و بانوان تیم‌داری کند. این دو تیم با نگرش بازیکن‌سازی برای ۱۰ سال آینده شکل گرفته و همچنین سعی داریم از اسپانسرینگ به مالکیت تغییر مسیر بدهیم. هدفمان بقا در لیگ دسته یک است تا برای فصل بعد در قامت یک مدعی ظاهر شویم.

مالک تیم هندبال بانوان اشتادسازه اضافه کرد: سعی کردیم امکانات اولیه یک باشگاه را در اختیار این دو تیم قرار دادیم. ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم‌های بانوان و آقایان در والیبال و هندبال در بخش بانوان پرداخت شده و با تمام توان حامی این تیم‌ها هستیم.

حسامی گفت: ورزش هیچ منفعتی برای بخش خصوصی ندارد؛ در نتیجه بخش خصوصی باید به دنبال منافع جمعی باشد. بخش خصوصی در خراسان رضوی بسیار متمول است و باید از آن استفاده کرد اما هیچ حمایتی از این بخش نمی‌شود.

وی افزود: با نیت کمک به هندبال استان به این مقوله ورود کردیم. هیچ کمکی از هیچ ارگانی در استان به ما نمی‌شود. به عنوان قهرمان لیگ برتر هندبال کشور، سالن تمرین اختصاصی نداریم و باید دنبال یک سالن استیجاری باشیم. البته امسال کمک‌هایی از طرف فتاحی و قوچان‌نژاد برای تیم اشتادسازه صورت گرفت.

ورود اشتادسازه به فوتبال

مالک تیم هندبال بانوان اشتادسازه در خصوص تیم‌داری در رشته فوتبال بیان کرد: سال آینده، اشتادسازه به رشته فوتبال ورود می‌کند. در نظر داریم به صورت حرفه‌ای آکادمی‌های فوتبال و هندبال را در استان فعال کنیم. با یکی از تیم‌های اروپایی که در فوتبال و هندبال فعالیت دارد، مذاکره کردیم تا تعامل خوبی در این دو رشته ورزشی صورت گیرد. امیدوارم در این تعامل، بتوانیم از حداکثر دانش و توان این تیم اسپانیایی بهره گیریم.  

حسامی ادامه داد: با چهار باشگاه اروپایی صحبت کردیم که تا الان فقط یک تیم اعلام آمادگی کرده است. یک پکیج کامل شامل مربی پایه، بدنساز، آنالیزور و روانشناس به ایران می‌آیند، کلاس‌های آموزشی و استعدادیابی را برگزار می‌کنند و طبیعتا برخی امتیازات هم از طرف ما به این تیم داده خواهد شد. ۳۷۴ ساعت تفاهم آموزش حضوری مدیریتی ورزش داریم. همچنین در این تفاهم‌نامه ذکر شده که هر سال یک تورنمنت پنج جانبه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مذاکرات با چهار تیم خارجی هم به نتیجه نرسد، آکادمی‌ها هندبال و فوتبال را راه‌اندازی می‌کنیم. با چند تن از افراد ورزشی استان در این زمینه صحبت کردیم و از آن‌ها در زمینه ارتقای سطح فوتبال و هندبال استان استفاده می‌کنیم.  

مالک تیم هندبال بانوان اشتادسازه در خصوص ساخت مجموعه ورزشی تشریح کرد: باشگاه اشتادسازه برنامه دارد تا یک مجموعه ورزشی کامل با تمام تجهیزات برای ورزش استان درست کند و بعد از اینکه چند سال در اختیار این تیم بود، به استان واگذار شود. تمام کمک مالی استان به اشتادسازه در فصل گذشته، ۱۰۰ میلیون تومان بود که برابر با یک پنجم قرارداد کل بازیکنان است.

حسامی با اشاره به اتفاقاتی که در خصوص تیم هندبال سربداران سبزوار رخ داد، توضیح داد: شعبان‌پور از من خواست که از تیم سربداران حمایت کنیم تا به رقابت‌های قهرمانی کشور در کیش اعزام شود. توافقات انجام شد تا هزینه اعزام و اسکان این تیم را تامین کنیم. پس از بازی اول، بازیکنان سر تمرین حاضر نشدند و با کم‌لطفی‌هایی که صورت گرفت تصمیم گرفتیم روی تیم اشتادسازه تمرکز کنیم.

وی افزود: در همین زمینه هم شکایت کردند و ما هم محکوم شدیم اما مستندات خود را ارائه کردیم. به فدراسیون هندبال اعلام کردیم یک ریال هم به تیم سبزوار نمی‌دهیم و اگر مجبور به این کار شویم، از لیگ برتر هندبال کنار می‌رویم.

مالک تیم هندبال بانوان اشتادسازه تصریح کرد: شرایط اقتصادی در تیم‌داری و اهداف آینده موثر است. اگر حمایت‌ها بیشتر شود، راه‌اندازی آکادمی‌ها در سه رشته والیبال، فوتبال و هندبال سریع‌تر رخ می‌دهد. نمی‌خواهیم در یک مقطع خاص حضور داشته باشیم و بنا داریم که با تکرار قهرمانی، پرقدرت به راه‌مان ادامه دهیم.

حسامی گفت: طبق قانون دولت موظف است محلی را برای ساخت سالن و تجهیزات به بخش خصوصی تخصیص دهد، به همین منظور به شدت دنبال زیرساخت تامین این مهم هستیم. پیشنهاد یک زمین ورزشی ۳۰ تا ۴۰ هکتاری داده‌ایم اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. برای شروع این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتیم. ورزش در دنیا یک صنعت درآمدزاست که متاسفانه در ایران به آن توجه چندانی نمی‌شود.

برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشتی و جودو

وی یادآور شد: دنبال این هستیم که برای اولین بار در ایران، مسابقات قهرمانی کشتی آزاد، فرنگی و جودو با حضور قهرمانان جهانی و المپیک و در اوزان آزاد برگزار کنیم. در همین زمینه هم صحبت‌هایی انجام شده و قصد داریم جوایز دلاری به برندگان بدهیم. هنوز چیزی مشخص نیست اما اگر بیماری کرونا نبود، بنا داشتیم در اردیبهشت ۱۴۰۰ این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

مالک تیم هندبال بانوان اشتادسازه با اشاره به افزایش بودجه برای تیم‌داری و سایر اهداف، بیان کرد: سقف بودجه برای تیم‌ها و آکادمی‌ها ۶ میلیارد تومان است که این رقم در فصل پیش، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. برای تیم هندبال سبزوار مبلغ ۹۶ میلیون و برای تیم هندبال اشتادسازه هم حدود d; میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتبال و هندبال لیگ دسته یک آکادمی ها بخش خصوصی برای تیم تیم داری رقابت ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این دیدار عصر پنجشنبه با قضاوت حمید حسین زاده و ایرج حبیبی در سالن هندبال سه هزار نفری شهید "الداغی" سبزوار برگزار شد و صارم بنکداری نماینده فدراسیون و سیف الله حیدرپور به عنوان ناظر فنی این دیدار بودند.

تیم پیکان هندبال سبزوار با این پیروزی همچنان در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال مردان کشور باقی ماند.

در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر هندبال مردان ۱۲ تیم آلومینیوم اراک، پرواز هوانیروز اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، پیکان خراسان، زغال سنگ طبس، سپاهان نوین، گیتی پسند اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور